Je hebt het wel heel vaak goed zeg! knap hoor. Ik kan het nog niet zeggen want mijn pendelvraagje is nog niet beantwoord
De eerste die je voor me gependeld had was maart 2010, ik heb in maart getest, zwanger helaas een vmk. Dus die was wel goed! Toen een nieuwe pendel, die is voor deze maand, ik ben benieuwd! Ik ben wel begonnen met tempen, hierdoor ben ik er achter gekomen dat mijn ei veel later is als ik dacht, dus ik hoop dat je deze maand weer gelijk hebt!
ik vind dit wel heel interessant en overzichtelijk..doordat er ook geregeld een pendel niet klopt neemt het voor veel mensen de druk een beetje van de ketel,en daarmee bedoel ik niet de geloofwaardigheid maar dat ze er niet helemaal van uit gaan
de mensen moeten er idd niet vanuit gaan, dat het perse uitkomt het is leuk als het wel zo is, maar pin je er niet op vast
In Maart 2007 kwam jouw pendel voor mij uit Caruli, het geslacht klopte ook ! Ook deze keer heb ik een pendel van je mogen ontvangen, deze staat op junu of juni, maar zie mijn banner!!! Misschien is deze deels waar, we zullen het zien!
Ik zie veel goede pendels van je, nu begint het hier ook wel te kriebelen. Je hebt bij mij juni maar is dat de testmaand? Want ik heb er ook 1 staan mei bevrucht juni test...