Helaas is voor mij de pendel in mei niet uitgekomen. Jammer want ik had er zo op gehoopt na 8 maanden!
Helaas is mijn pendel ook niet uitgekomen.... of het moet al de pendel van bevruchting zijn geweest... Mijn ei springt nl in mei hahaha. We wachten nog even af!!!
Die van mij is ook niet uitgekomen. Ik heb je gepbt voor een nieuwe. Ik vind het eigelijk meer voor de fun dan dat ik me er op vastpin eigelijk.
Hoi, je had voor mij gependeld voor september een jongen, maar hij is niet uitgekomen hoor, ben namelijk nu al zwanger Als de zwangerschap goed mag verlopen zal ik je nog even laten weten of het geslacht wel klopt.
je had voor mij gependeld: mei van een meisje. Mei klopt, heb namelijk vandaag positief getest. Nu een meisje nog afwachten. Zou leuk zijn, we hebben namelijk al een zoontje
Vorige keer klopte hij helemaal, zowel de maand als het geslacht. Nu heb je de maand mis, en het geslacht... afwachten!
anja: gefeliciteerd meid, leuk dat de pendel het bij jou wel goed had andere zwangeren: ook gefeliciteerd!, vroeger is altijd leuker he voor degene waarbij het niet uitgekomen is: helaas meiden, had anders gehoopt voor jullie maar voorlopig neem ik even geen pendelaanvragen meer aan, sorrie heb nu even genoeg aan mijn hoofd met ons ventje Mitchell
voor mij heb je vorig jaar juni gependeld, toen zei je zwanger in juli van een jongen en klopt allebei!!
hey meis wat is er met jullie zoontje aan de hand? Sterkte ermee!!! Je hebt voor mij juli met heel benieuws, bijna is het zover! Liefs mij
we weten nog niet precies wat er met hem is maar dmv een röntgenfoto zijn we erachter gekomen dat allebei zijn fontanellen dicht zitten en zijn voorste naden en zijn achternaden zijn ook al aan het dichtgroeien dit heet Craniosynostose zo kan het zijn dat de hersenen geen ruimte genoeg meer krijgen om goed te groeien nu zijn we doorgestuurd naar het Sofia Kinderziekenhuis. Ben net gebeld en ze kon niet zeggen wanneer we evt konden komen de wachttijd is 2 weken tot 4 maanden