Je had voor mij gependeld dat ik in september zwanger zou raken, ik ben nu al zwanger en wat betreft het geslacht dat weet ik nu nog niet
Ach geeft niet hoor!!! Ik ga gewoon vol goede moed verder!! Hebben gesprek gehad in het ziekenhuis (zie mijn topic in de vlindertuin) en daar is een hoop stress door weggevallen. Dus wie weet dat mijn lijf langzaam weer in balans komt en dat het snel zover mag zijn!! Liefs!
Jammer dat je niet/nog niet pendeld! Heb wel goede dingen gehoord over jouw pendels! Wanneer wil je weer gaan pendelen?
Juli 2010 een meisje. Jammer genoeg niet gelukt... Ik heb gisteren een test gedaan en niet zwanger. Ben nog niet ongesteld geworden. Dus wie weet! Ga er in ieder geval niet vanuit.
meid, ik pendel niet meer sta al een aantal maanden op stop in de lijst die hierboven in dit forum gedeelte staat
nou, je had mij goed gependeld! vanmorgen posi test, dus eind juli bevrucht. alleen geslacht nog even afwachten.
Caruli, je had mij gependeld zwanger in juli van een meisje. Op 31 juli op de valreep mijn eisprong gehad, helaas vandaag ongesteld geworden. Dus nee, de pendel is jammer genoeg niet uitgekomen.
Hey Caruli, Je had mij voor augsustus gependelt Ben benieuwd of het goed of fout is Ik zal tegen dan de poll aanvullen, maar mijn gevoel zegt fout
Hey Caruli, je pendel is al voor een deel uitgekomen ben zwanger! Benieuwd of je het helemaal goed gaat hebben