Caruli meiske waar ben je nou? Ik kom steeds kijken of je al posi getest hebt maar zie nog steeds geen nieuws. Ik hoop toch echt dat je posi getest hebt. Liefs wolly
Hey meiden Caruli zal denk ik morgen online komen weer op de pc! Ze is nu samen met haar hubbie even lekker erop uit! Morgen gaan ze weer naar huis en dan zal ze denk ik morgenavond verslag doen......... Verder hebben we een gezellige dag gehad op de Wii hihihi en zijn we even naar de Carnaval's optocht wezen kijken.... Hun dochtertje blijft bij ons dus we hebben nu 2 prinssessen in huis Liefs Maria
Dat hoop ik ook! Ik ga er even vanuit van wel Neem aan dat Maria het anders wel gemeld had toch? anders gaan wij veel te blij doen en moeten we helemaal niet blij zijn... xxx
Jootje het is helemaal aan haar, We hebben wel er over gesproken, maar ik heb niet gevraagt of ik het op zwangerschap's pagina kon zeggen.......... Positief of Negatief het is dus afwachten Vanavond zullen jullie het horen xxxxx Maria
Pffff, dit is echt de spanning erin houden Nou, ik hoop echt dat het weekendje uit betekent dat jullie goed nieuws hebben gekregen en dat jullie dit nu aan het vieren zijn... we kijken uit naar vanavond!
ik hoop vandaag nog iets te vernemen, we vertrekken morgen voor een weekje naar ardennen. Please caruli laat je effe iets weten?
Nog Niks? Caruli we wachten met smart op je. Of het nou positief of negatief is, we zullen er voor je zijn. Liefs, Elvira
Ooh, laat het nou goed nieuws zijn [-o< [-o< Ik duim hard door hoor en kijk vanavond nog even Groetjes Scat