loopy vroeg me haar te smsen als er hier al nieuws stond! maar ik was vanmiddag ook weg. caruli, ik denk aan je!
Nog geen nieuws? Oeh........de spanning is hier wel heel erg, onder alle dames! Duimen blijven in ieder geval door draaien hoor
hoi meiden super bedankt voor het duimen allemaal ik had zaterdag avond een zakelijke bijeenkomst samen met hubbie en heel veel andere, dus vandaar dat ik er niet was fijn dat maria het aan mij overgelaten heeft zoiets is toch aan mezelf om te vertellen vinden jullie niet sorrie voor de spanning maar de test is...................... Negatief ben bang dat de progestan zijn werk nu wel goed doet door de verhoging helaas , weet het even niet meer......
Ohhh nee toch, ik had het zo gehoopt Ik weet verder niet zo goed wat ik zeggen moet. Dikke knuffel wolly
ben nog niet ongi maar alle tekenen dan het eraan zit te komen doe morgen de laatste test als ik dan nog niet ongi ben en is die negatief stop ik met medicatie en hopelijk dan snel ongi... en hoe verder? tja dat weten we nog niet
heeeeeeeeeeeey lieverd Ik ben blij dat je weer online bent en ik ben er voor je dat weet je lieverd, daar zijn we vriendinnen voor en ik heb inderdaad mijn mond gehouden ook al wist ik dat het negatief was Dikkkkkkkkkkkkkkkkkke knuffie Maria
Oh lieve Caruli Ik had het zo voor jullie gehoopt. Ik ga samen met je zitten balen hoor! Heel veel succes met het verwerken van weer een nieuwe tegenslag. Een hele dikke virtuele knuffel voor jou en je gezin. Liefs, Elvira