Oh nee Caruli, had het zo gehoopt voor je Waarom nou? Weet ook niet goed hoe ik je moet troosten en nu ben ik ook nog een midweek weg! Ik had je anders wat meer berichtje kunnen sturen en je kunnen steunen deze week. Een hele dikke knuffel van mij want ik vind het zo naar voor je Ik hoop dat ik deze week nog een keer online kom om je te steunen ! Groetjes Scat
Pff, wat weer ontzettend jammer meid. Maar zoals je zelf al zegt ben je nog niet ongi! Ik geef het nog niet op meid. Groetjes Maranka
hoi meiden heb een uur geleden wat bloedverlies gehad dus ongi komt eraan heb gelijk het zh gebeld voor afspraak en dokter voor recept pil want die moet ik toch nemen voordat we verder gaan met ivf dus dan maar meteen... zodat ik niet van die hele lange cyclussen krijg... pffff ik voel me zwaar genaaid door mijn lichaam 1 dag overtijd , kreeg echt veel hoop ondanks de negatieve testen zo ver ben ik nog nooit gekomen met een mislukte poging.. pffff ik weet het even niet meer.. had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn vind het zo moeilijk en zwaar de gedachten aan een hele nieuwe ivf... maar goed we zullen zien of het zh ons nog verder wilt helpen enzo nog even wachten tot het gesprek en dan hopelijk weten we dan meer morgen nog even bellen voor de uitslag van het bloed van vandaag , kunnen ze het nog even inwrijven dat het negatief is
Lieve Caruli, wat ontzettend kl... Ik had het jullie echt zo gegund....weet helaas hoe je je voelt na onze mislukte poging! Ik hoop dat jullie het met elkaar een beetje kunnenverwerken... Hele dikke knuffel Daffie