Lieve meid, wat ontzettend rot... Ik had het zo voor jullie gehoopt maar het zat er deze keer niet in. Meid, veel succes de komende poging. Liefs, Anouk.
heb het zh nog gebeld al wist ik de uitslag toch wel negatief toch wel pijnlijk als je het nog eens bevestigd krijgt he
Dikke knuffel voor jou meid. Sorry dat ik je niet eerder een hart onder de riem heb kunnen steken, maar door mijn ziekzijn was ik even niet online. Meid, ik had het zo voor jullie gehoopt. Mijn duimen hebben hier overuren gedraaid en dan dit nieuws... Ik kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart bent. Ik denk aan je en hoop op een goed gesprek in het ziekenhuis. Liefs, Josien
wat een schatten zijn jullie ook he... normaal na een behandeling word ik flink ongi omdat dan slijmvlies enzo goed opgemaakt is enzo maar nu wil het maar niet doorzetten loop steeds met buikpijn enzo maar doorzetten ho maar pfff volgens mij is alles gewoon van slag af
Hey Caruli, Hoe is het nu met je, het zal vast kl*** voelen! Ik hoop wel voor je, dat de ongi snel op gang komt, want met nuikpijn rondlopen is ook niks... Knuf Daffie
ongi is echt waardelos deze keer zet niet door en lijkt al weer te stoppen? maar goed zie het wel slik maar trouw mijn pilletjes en dan wachten tot 28-2 en hopen dat we weer mogen starten
Sterkte! Vervelend is dat he, dat je normaal gesproken alleen maar kan duimen dat je niet ongesteld wordt, en dat je de andere kant op moet duimen, dat het zsm komt... Ik heb de site van Tygo pas bekeken, heel mooi dat je die zo gemaakt hebt.