hoi meiden hier even weer een berichtje van mijn kant... ongi is grotendeels voorbij nu is het afwachten tot 28 febr ben echt heel benieuwd... ga nu eerst even genieten van mijn gezinnetje en de dingen die we doen en gaan doen ben ook op sollicitatie vanmorgen geweest dus... ik ga eens hele andere dingen doen met mijn leven en hopelijk over 2 maanden een nieuwe ivf... maar nu even rust is ook wel eens fijn hoor na jaren zo bezig te zijn met een kinderwens dat vreet toch wel aan je..
Caruli geniet lekker samen met je gezinnetje en hoop dat je aangenomen word waar je gesolliciteerd heb! Alle geluk is jullie gegunt!
caruli geniet maar lekker van de mensen en de dingen die je hebt ! veel succes met je sollicitatie .... hopelijk is de volgende ivf wel raak ....misschien dat dat ook wat makkelijker gaat na wat rust ? L.sybje
Je af en toe even richten op totaal andere dingen kan heel goed zijn. Even je geest leeg maken of je hele andere dingen door je hoofd laten spelen. Ik heb ervaren dat simpelweg even wisselen van omgeving een hoop kan doen. Succes met je sollicitatie, daar duim ik nu eens even voor Groetjes Scat
Hoi lieverd, heb je ffkes hier opgezocht om je te vertellen dat ik je al het mooie van deze wereld gun. Ik weet precies waar je doorheen gegaan bent en kan me goed voorstellen wat je nu allemaal meemaakt. Je bent een sterk wijf en ik weet dat het je veel moeite kost maar toch blijf je doorgaan. Meisje, het komt goed... Dikke knuf van Tanja
hoi meiden hier gaat het even wat minder... trek me teveel van andere aan.. ik ga even wat afstand nemen hier op zw pagina kom nog wel op dit topic en ivf topic om de meiden te steunen maar verder kom ik even nergens meer bij de vlinderlounge zijn er ook verschillende zwanger en ik gun het iedereen echt waar! maar ik vind het ook heel moeilijk... maar ik blijf voor iedereen duimen en kom zeker nog langs hoor thanks voor de meiden die zo meeleven met ons
Sterkte meid. Ben ff niet zo vaak online ,want mijn internet ligt eraf..... Maar denk wel aan je.........
Heel veel sterkte meid. Miss is het idd even handig om een beetje afstand te nemen, neem de tijd. Dikke knuffel. Liefs wolly
O meisje wat rot voor je, ik wou dat ik je kon helpen zoals je dat bij ons ook altijd doet. Een hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje, knuffel conny
Lieve Caruli Hoe is je sollicitatie gegaan? Ik begrijp heel goed dat je je zo rot voelt.. het is ook allemaal zo oneerlijk, waarom de ander wel en jij niet he? Ik kan helaas niets veranderen aan de situatie maar wil je heel veel knuffels en positieve energie toesturen! Houd moed en hopenlijk voel je je snel weer wat beter.. KNUF KNUF Jootje
Ik voel hetzelfde Caruli, denk dat ik ook wat meer afstand ga nemen. Het trekt teveel goede energie uit me. Ik lees ook zoveel teleurstelling dat het aan me begint te vreten. Ik steun denk ik wat meer in de achtergrond. Gr Scat
he meiden, Ik blijf voor jullie duimen ook al hoor ik je dan minder. Laat jullie moed niet zakken he toitoi