Hoi Caruli, Wat een tijd hebben jullie meegemaakt zeg. Ik ga heel hard duimen dat deze 2 emmys lekker blijven zitten. Het is jullie gegund. Wat een ongelovelijke **** is die arts zeg. Liefs Kareltje
hoi caruli, ik lees hier in je eigen topic dat je nu in de ww zit . spannend voor je. ik zal voor je duimen op een mooi resultaat. x lisa.
Caruli ik wens jullie alle geluk toe en hoop dat een zwangerschap jullie gegunt is en de emmy's zich goed innestelen. Ik duim voor je heel veel succes in de ww!
He Caruli, ook nu op je eigen topic wil ik je ontzettend veel sterkte wensen voor de komende weken....Als iemand het verdient, zijn jullie het wel na alles wat jullie meegemaakt hebben! Enne, ik ben het eens met Elvira...je moet een klacht indienen. Dit is tegen zijn beroepscode/eed die hij heeft afgelegd. Ook al was het een onderonsje tussen jou en je man, hij mag je niet gewoon zo laten liggen voor 10 minuten, dat is erg oneerbiedig! Enne Tygo erbij halen is wel heel erg laag...Ben ook echt boos als ik dit lees...Wat haalt die eikel zich in zijn hoofd! Ik zou je man maar op hem af laten... Maar goed, jij moet rustig je 2 emmy's warm houden en ik ga ontzettend hard voor jullie duimen dat het deze keer goed blijft gaan Dikke knuffel Daffie
Caruli, wat een vervelende situatie! Wat een lulhannes! Zo'n arts mag helemaal niet op een fertiliteitsafdeling werken! Wij zitten in iets soort gelijks, jou situatie wel iets erger, maar goed. Wij gaan een klacht tegen onze arts en de hoofdarts indienen. Het is nl heel vervelend zo'n situatie laat staan met een hoofdarts. Wij willen dat hier iets mee gedaan wordt voor we weer terug moeten. De verstandhouding moet wel beter zijn, tis al spannend en eng genoeg, laat staan als de band met de arts niet goed is. En aangezien de hoofdarts de afdeling 'runt' moet de verstandhouding met hem (ook) goed zijn. Mijn advies, laat toch even van je horen. Meld deze situatie. Heel veel sterkte! Liefs,
Hoi lieverd! Heel heel heel veel succes in deze ellendige wachtweken. Ik hoop zo op geweldig goed nieuws voor jullie! Enne... denk maar ff niet aan die ***arts... Over twee weekjes hoop ik dat je lachend naar hem kan kijken met het geweldige nieuws dat je zwanger bent. Ik denk aan je! Liefs, Josien
Jeetje meid wat een l*l! Mag ik vragen welke arts dat was? Je mag me ook wel een privé berichtje sturen hoor... Groetjes, Sandra
Hey Caruli, heel veel succes met alles. Ik wens je echt alle geluk van de wereld toe. En ik ben het met de andere meiden eens dat je een klacht moet indienen tegen die arts, maar probeer eerst rustig en kalm te blijven met 2 mooie en kostbare emmy`s aan boord. Ik hoop en duim vooor je dat ze de komende 8,5 maanden blijven zitten. En dat jullie een tweeling rijker zijn. Veel liefs Hope
Gedver meid...wat een KL**te arts is me dat! Ga volledig akkoord met de andere dames hier: dit mag je zo niet laten. Zijn gedrag is als arts onaanvaardbaar! MAAR...eerst en vooral (en veeeeeeeel belangrijker!)....zo veel mogelijk rusten nu met die 2 prachtige emmy's in je buikje...
Wat leuk dat je weer een eigen topic heb Goeie grutten Caruli, wat een idiote vent en gevoel voor humor heeft hij ook al niet Dat er nog dat soort mensen zijn en die zou zich dan met zaken als IVF bezig moeten houden! Dan mag hij wel wat meer gevoel en inlevingsvermogen aan de dag leggen. Ik hoop niet dat hij de brutaliteit heeft om ook nog 1 of andere rare mening over Tygo te hebben. Dat zou toch echt ronduit kwetsend zijn. Volgens mij wordt ik zelfs boos :x Zo, nu even een vrolijke plaat op De terugplaatsing is alweer geweest en de embryo's zitten veilig bij jou en blijven daar zitten ook Ik ga daar heeeeel hard voor duimen. Dat ze maar lekker gaan innestelen en dat jij weer moeder wordt in het jaar 2008, dat wens ik je toe Groetjes Scat (p.s. kun je straks met een dikke buik en gierend van de hormonen die arts even een lesje leren..ha...ha)
jeee, caruli wat een ****vent zeg je hebt niks verkeerd gezegd en je zei het tegen je man dus waar bemoeit hij zich uberhaupt mee, plus 10 minuten zo in een stoel liggen geeft jou nog es het recht ook om er wat van te zeggen wat j dus niet eens gedaan hebt, ant je zei het tegen je man. ik zou zeker een klacht indienen !
Jeetje Caruli wat een ongelooflijke eikel is die arts zeg Is hij nou helemaal gek geworden om zo tekeer te gaan tegen jou? Wat zei je man ervan? Want ik geloof dat mijn vriend die arts tegen de muur had gesmeten En dan ook nog over Tygo* beginnen...waar haalt hij het lef vandaan zeg! Welke arts was dat? Je mag me ook PB'en Anyway....zorg jij maar dat die 2 emmy's lekker bij je blijven zitten en ik hoop dat de WW een beetje snel voorbij gaan!
Ik geloof dat die arts toch echt een probleem heeft....en dat mag hij niet bij jullie neerleggen! Net als alle andere dames hoop ik dat je deze wachtweken goed doorkomt en je zwanger bent...geen gezeik meer met die arts.. En zou toch eigenlijk ook een klacht in dienen...al snap ik dat dat best moeilijk is in een situatie waarin je voor je gevoel van hem afhankelijk bent! Knuffel, Eva.
thanks voor de antwoorden meiden het liefst zou ik hem ook de huid volschelden maar mocht dit mislukken (hopelijk niet) dan moet hij toestemming geven voor nieuwe ivf mijn man wil in febr nog een keer naar hem toe dan staat het evaluatiegesprek gepland om te kijken hoe de pet dan staat en dan ons zegje doen en kijken hoe het dan verder moet maar ik hoop echt dat het nu gaat lukken en weer lekker naar de zwangere poli mogen
Hoi Caruli, Wat een vreemde gang van zaken, zeg. Het is toch normaal dat je even privé, zachtjes met je man praat als je ligt te wachten. Dan hoeven zij niet te vragen wat je zegt en al helemaal geen commentaar te hebben als je het voor hen herhaalt. Dat je zachtjes met elkaar praat, zegt toch genoeg over het privé gehalte ervan. Voor het gemak vergeten ze ook hoe spannend deze behandeling voor jullie is. Dan flap je er wel eens wat uit misschien... Waarom deed deze arts de behandeling en niet je eigen ferti-gyn?
ja idd wij hadden ook al zoiets van tjeee zeg.. het was niet tegen hun bedoeld.. deze arts had mijn andere arts even vervangen en nu wil hij niet dat ik weer wissel van arts. maar als hij in febr weer zo stom doet of ons niet verder wil behandelen dan vragen we wel weer een gesprek aan met onze eigen arts
hoi caruli ook ik zag dat je je eigen topic hebt, zo is het toch wel makkelijker om je te blijven volgen. 3 feb is een mooie datum en heb er voor jullie ook een goed gevoel over.ik zal hard uimen voor jullie. tja en dan die arts. wat moet ik daar nou van zeggen ben er gewoon stil van. jammer dat je het niet voor het kiezen hebt. succes met afwachten. liefs saskia (lovelykids)
meiden ik maak me een beetje zorgen de vorige behandeling was ik 4 dagen na de tp al ongi geworden wat eigenlijk volgens de artsen niet kan omdat ik daar medicatie voor slik even uitleggen hoe of wat en wat ik ervan denk. vorige behandeling: echo. baarmoederslijmvlies 10mm bij de tp was het baarmoederslijmvlies 8mm geslonken maar volgens ass kon het geen kwaad al ongi klachten en idd 4 dagen na tp ongi deze behandeling: echo, baarmoederslijmvlies 11mm bij tp geen idee arts heeft niet gekeken maar heb nu ook al sinds gisteren weer ongi klachten last van mijn buik winderig heid altijd als ik ongi word nu ben ik dus superbang dat ik weer veel te vroeg ongi word en das zonde want zo krijgen de emmy's geen kans en zou het zonde vinden dat ik dan 4 emmy's weggooi voor niks in de 2 behandelingen. nu zit ik te denken is mijn slijmvlies al niet te dik voor de tp dat het al weer aan het afbouwen is en dat ik daardoor dus zo vroeg ongi word ondanks de medicatie? ik weet echt niet wat ik ervan moet denken maar bij de andere 2 behandelingen was mijn slijmvlies 7mm en die zijn normaal verlopen ivf: 7mm 12dagen na tp pas ongi cryo tygo: 7mm en zwanger en nu de laatste 2 behandelingen is mijn slijmvlies best veel vind ik snappen jullie het nog :
Caruli, allereerst een super dikke knuffel voor jou, wat een vent zeg, ik heb ook zo'n gyno gehad, die had commentaar op mijn gewicht, terwijl ik toen net 25 kilo was afgevallen, dus ik ook in tranen naar huis, uiteinderlijk heeft mijn man gebeld en zei de gyno dat ik het verkeerd begrepen had, maar ik ben nooit meer bij die man geweest. Probeer het op te lossen, en wat de meiden zeggen je had eigenlijk niets hoeven zeggen, jullie mogen ook even een momentje zelf hebben vind ik, je bent al zo'n "kijkdoos" zoals je dat zegt, je hele leventje ligt (vind ik) even op stop omdat je steeds weer naar het ziekenhuis moet. Ik wil je nogmaals een dikke knuffel wensen, probeer positief te blijven denken, over een weekje of 2 heb je gewoon een mooie PLUS test in handen. liefs debje ps beetje lang antwoord hoop dat je snapt wat ik bedoel!