debje: snap je helemaal meid kwam idd ook een beetje door de spanning en de stress van de hele ochtend wachten op telefoon ( wij dachten al dat het slecht nieuws zou zijn omdat ze zo laat belden , kwam omdat ze steeds mobiel probeerde terwijl wij thuisnr hadden doorgegeven en daar bellen ze altijd op, tja deze keer dus niet) dus die spanning zat er ook nog wel even in
Tja, Caruli, ik snap je verhaal helemaal en snap ook je vergelijking. Heb je deze vergelijking ook al eens voorgelegd aan je fertiliteitsarts? Bij mij wouden ze ook dat het slijmvlies een bepaalde dikte had, volgens mij ook boven de 10 omdat dat beter was voor de innesteling. Ik heb even gegoogeld op: dikte slijmvlies innesteling Hier een vraag beantwoord op internet van iemand; Hallo, De dikte van het endometrium is vaak niet van essentiel belang bij een innesteling wat belangrijker is is de structuur van het slijmvlies hoe de opbouw is. Na een behandeling en operatie had ik nog maar een dikte na de eisprong van 6-7mm op de beste plaatsen ben hier mee wel zwanger geworden . Ik weet zelfs vrouwen die met een dikte van 3-4 mm zwanger zijn geworden. Ook de progestan bolletjes doen een hoop want die stimuleren het vlies ook om dikker te worden. Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen en anders zou ik de vragen gewoon rechtsstreeks op een fertiliteitsarts afvuren. Die kan jou er misschien een klaar antwoord op geven. Groetjes Scat
thanks meid! ik maakte me idd zorgen daarover omdat het al die keren 7mm was en dat ging wel goed en de vorige keer 10 was en heel fout ging en nu...... ik moet nu idd ook de hoogste dosis progestan gaan gebruiken de arts hoop dat daardoor de ongi wegblijft en de emmy's de kans krijgen om in te nestelen.. nou ben ik er wat geruster in... nu maar hopen dat er geen komen.
Lieve Caruli, Ik lees nu net pas je verhaal van de gyn. BELACHELIJK :x Maar maak je er maar niet teveel zorgen om, want je emmy's willen graag blijven zitten! Ik duim ervoor dat ze lekker blijven zitten! Ik hoop dat je gevoel over de ongi alleen te maken heeft met wat stress rondom de gyn... XXXX
Jeetje dat zo'n iemand arts is geworden. Maar Caruli ........laat je niet kisten door die kut arts..... Ik ga voor je duimen dat die emmys lekker blijven zitten....
Lieve Caruli, Geen zorgen maken hoor om je bm slijm. Als het niet goed genoeg is plaatsen ze ook niet terug. Dat ongigevoel kan alle kanten op. Ik heb bij iedere terugplaatsing direct ongi klachten. Ook toen ik wel zwanger was. Alsnog fout gegaan, maar goed de een heeft ongi klachten en de ander niet. Ik ga zo verschrikkelijk hard duimen. Laat 2008 ons jaar worden. P.s. Heb gewoon gedroomd van die nare arts. Had het tegen manlief verteld en die reageerde hetzelfde als de meiden hier. Liefs, Elvira
hey meis ik heb je weer gevonden ... wat een ****** die arts .....ik had ook zekers iets vergelijkends gezegd .....hij mag zoiets niet doen ....de privacy van de patient is moet hoog in de vaandel staan ..... hoop dat je emmy's lekker blijven zitten ! zal heel hard voor je duimen ..... L.sybje
Hoe is het hier? Zit je nog lekker op de wachtbank? Ik kom je vanaf maandag waarschijnlijk gezelschap houden! Doe het lekker rustig aan en dan blijven ze lekker zitten! Beter kunnen ze het niet hebben toch? xxx
ja tot nu toe nog wel maar ik zit op dag 3 en vorige keer werd ik op dag 4 ongi.. heb wel last van chaggie, eetbuien, krampen in mijn buik ik zit hem echt te knijpen omdat dit de vorige keer ook zo ging snap er de balle niet van , volgens de gyn kan het absoluut niet dat ik zo vroeg ongi kon worden, omdat ik daar medicatie tegen gebruik maar goed dat ben ik weer... ik hooooooooooop echt dat het deze keer niet zo gaat en de emmy's tenminste nog een kans krijgen op innestelling want dat doen ze 4/5 dagen na de tp
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Meer kan ik niet voor je doen! Knuffel Daffie
Mijn duimen hebben al een aardige eeltlaag gekregen! Ik hoop zo dat je lekker roodloos blijft en nog even op die bank blijft zitten tot ik er ook ben.. daarna houd ik je vast en val je er niet meer vanaf! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< hey lieverd ik duim ook onwijs hard mee voor je dat de emmy's blijven zitten Liefsssssssssssss Maria dikkkke knuffie voor jouw van mij, bel je vanavond
heb het zh gebeld ze zeiden dat pregnyl dezelfde werking heeft als progestan aangezien progestan bij mij niet echt heel veel doet wil ik vragen of ik pregnyl mag spuiten maar ass zei dat dat bij deze behandeling niet hoort wel als je gewon ivf doet maar nu word ik straks gebeld en ga ik toch overleggen want heb al de vorige keer 2 emmy's verspilt en wil dat nu niet nog een keer meer voorraad heb ik niet
Nee, kan ik me voorstellen Caruli. Maar kan je dan halverwege de behandeling nog overstappen op een ander middel dan? Enne, wij doen gewoon IVF, maar ik moet straks ook aan de progestanbolletjes hoor. Hoe is het gevoel vandaag? Ik duim me te pletter voor jullie en hoop je snel te komen vergezellen op de wachtbank. Zorgen we met elkaar dat niemand ervanaf dondert! Dikke knuffel Daffie