hoi carulli ik weet niet wat het is. ik heb er echt een goed gevoel over dat die kleintjes lekker in je buik blijven zo 9 maanden lang. en ik hoop dat me gevoel er niet naast zit dit keer. ik wil je heel veel succes wensen met wachten en lees af en toe wel weer mee wand ik vind het toch wel spannend worden nu. xxx
nou meid hoop dat je gevoel gelijk krijgt! hier flinke steken in mijn buik en druk gevoel loop elke seconde naar de wc de vorige keer was ik nu net ongi dus... pff vind het wel een heel stuk spannender nu het de vorige keer zo mis is gegaan
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< *blijf zitten, blijf zitten* Ik blijf voor je duimen hoor meid! Nog even en ik kom je vasthouden daar op die bank! xxx
Hey Caruli! Het gaat goed hoor... jij wordt deze keer heus niet ongi! Die emmy's blijven gewoon de volgende 8,5 maanden in jouw buikje zitten!
nog niets te melden Caruli? ben je in ieder geval weer dagje verder dan vorige keer! geniet van het weekend, charlie
Caruli, laat je niet gek maken he! Ze blijven gewoon zitten waar ze zitten de komende 9 maanden! Ik duim heel hard voor je [-o< Liefs Daffie
Hee meis, je hebt hopelijk gewoon nog roodloos [-o< [-o< [-o< [-o< We denken allemaal aan je en duimen onze duimen eraf dat je emy's heerlijk warm in je buik blijven zitten! Succes
Lieve Caruli Wat een spannende tijd is dit voor jullie zeg. Ik hoop zo ontzettend dat deze keer alles goed gaat. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik denk aan jullie. Liefs Miranda
Hoe is het hier? Nog altijd alles roodloos? Ik hoop dat ik je morgen gezelschap kan houden! Tot morgen dus! xxx
caruli oh wat is het spannend voor jullie ik blijf heel hard voor je [-o< [-o< dat ze lekker blijven zitten (lopen we bijna gelijk ) heel veel liefs debby
hoi meiden hier na een spannend weekend nog steeds roodloos hopelijk houd ik het nog een paar maanden vol volgende week zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben maar ik ben super bang.........
Hi Caruli, je bent al een eind op weg! we duimen gewoon door! ik hoop echt dat je volgende week posi mag testen! succes met wachten komende week, charlie