thanks meiden we zijn weer terug uit het zh het gaat hier van het ene uiterste naar het andere... linkereierstok ligt zo goed als stil. komen waarschijnlijk ook geen eiblaasjes voor de punctie in aanmerking omdat ze nu nog te klein zijn rechterkant willen ze ook niet echt mee groeien.. er zitten er 5 die als ze nog even doorgroeien misschien mee kunnen met de punctie... tis niet normaal, ik heb heel veel eiblaasjes zitten maar echt groot willen ze niet worden.... ophogen durven ze niet omdat ze bang zijn dat de kleine eiblaasjes dan actief gaan worden, en dan heb ik wel een overstimulatie.... donderdag moeten we weer terug en dan is het hopen dat die van rechts gegroeid zijn, anders komt er geen punctie
hmmmmmm tja kan je nou niog niet echt veel van zeggen ja.... nou we duimen hier gewoon mee tot donderdag xx
meis, idd wat een uiterste...ik blijf voor je duimen en hoop dat de follikels rechts door zullen groeien!
jeetje caruli wat een ellende zeg... ik ga duimen dat je een punctie krijgt...dat moet gewoon..... heel veel sterkte..knuffffffffff
Jeetje, ik had alles verwacht maar deze uitslag niet. Jij valt ook van het 1 in het ander Nu moet het maar eens mee gaan zitten voor jou! Ik ga keihard duimen dat de follikels nu mooi doorgroeien en er straks toch nog een punctie is. Sterkte Caruli, in deze spannende dagen! Gr Flam
Jeetje meid...wat kan een lichaam toch raar doen he Ik duim voor goed nieuws donderdag...sterkte meid!
ja ik baal gruwelijk nu weet ik nog niet wat ik kan verwachten.... eerst overstimulatie bijna omdat er te veel kleintjes zitten en nu zitten ze er nog en een paar grotere en daar gokken ze nu op maar die groeien niet door ik word er echt knetter van... straks krijg ik punctie (als die ooit komt) van 5 eiblaasjes en zit er niks in ofzo... zul je net zien, nou dan ben ik er klaar mee hoor..
Een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop zo dat je alsnog een punctie krijgt en je over een paar weekjes positief kan testen! Geef de moed niet op lieverd! Liefs Kirby
Jeetje dat is niet het nieuws wat je graag wilt horen natuurlijk. Ik ga gewoon keihard duimen dat ze donderdag goed zijn gegroeid en de punctie gewoon door kan gaan. gr vruchtje
Mijn bek valt bijna open van verbazing. Hebben we nu te hard geduimd dat het niet te hard mocht gaan? Dit had ik zeker niet verwacht! Nou eitjes... hoppakee... nog ff flink groter groeien nu hoor! Liefs, Josien
Jee Caruli....................wordt er ook droevig van nu ik het zo lees........... echt kl*te Ga vanavond toch een kaarsje voor je aansteken en hopen op beter bericht van de week! liefs
Wat jammer Caruli! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt, dat deze poging toch niet voor niets geweest is. Groetjes, Timonneke
wat zijn jullie toch schatten ik hoop echt dat het nog goed komt.... ik heb zoveel eiblaasjes zitten en nu willen ze niet groeien... ik snap het zh ook wel dat ze me niet willen verhogen met het risico dat alles ineens een groeispurt gaat maken maar ze snappen ook niet dat ik nu gek word van alles... ik spuit nu al weer een hele tijd, en weet nog steeds niet waar we aan toe zijn soms voelt het net of de duivel er mee speelt en ons het niet meer gund