nog 1 dag en dan mogen we weer.. de dagen lijken steeds langer te duren ik hoop idd ook dat na deze slopende behandeling dat het dan toch raak mag zijn... dan weet je tenminste waarvoor je het doet he.. ik laat morgen wel weer wat weten als we terug zijn uit het zh
IK BEN BLIJ, IK BEN BLIJ WANT DE PUNCTIE GAAT DOOR BIJ MIJ! pff wat voel ik me goed eindelijk goed nieuws de eiblaasjes zijn net goed genoeg gegroeid! gelukkig heb ik er genoeg om een punctie te krijgen vanavond en morgen nog spuiten zaterdagavond de pregnyl en maandag morgen 08:45u de punctie nu hopen dat ze een paar mooie eitjes gaan vinden
\/ \/ \/ Wat een super goed nieuws!! Heeft het duimen van ons allemaal toch goed geholpen! Echt super, en ik blijf verder duimen hoor! liefs patje.
Gefeliciteerd Caruli, Geweldig nieuws na deze spannende week voor je. Hoeveel eitjes hebben ze gezien? Liefs Kareltje
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geweldig nieuws caruli! je bent precies een weekje later als ik nu..... dus ik hoop ik een posi test en dan volg je mij gewoon! we gaan ervoor... positef blijven he! wat je zaait zal je oogsten.....zo zie je maar weer
Hoi Caruli Gefeliciteerd. Eindelijk word het wachten beloond. Heel veel succes en het komt helemaal goed. Veel liefs Joyce
WAUW Caruli, wat een goed nieuws! Ik ben helemaal blij voor jou Dat het straks maar een hele mooie score mag zijn bij de punctie Gr Flam
Hey Caruli, Fijn dat de punctie door mag gaan! Succes nog met spuiten en sterkte maandag met de punctie! Liefs van Mirjam