Eindelijk goed nieuws! Geweldig meid. Nu duim ik door naar maandag! Ik ben zo blij voor je! Liefs, Josien
jeeeeh super zeg, heel erg veel succes maandag. We zitten vlak bij elkaar ik waarschijnlijk volgende week vrijdag.
Super meid..... Heel veel succes meid. Ik hoop dat ze veel eitjes gaan vinden...... Ik duim door ........
Oh meid, dit is echt super goed nieuws! Ik wil je heel veel succes wensen voor maandag. Wat een spannende tijd voor jullie zeg. Dikke knuffel
thanks meiden ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik nu een punctie krijg maar ook al bang ben ervoor... maar goed ik moet eigenlijk ook niet te veel vergelijken met de vorige punctie he..
Wat een super nieuws Caruli! Ben helemaal blij voor je! Hopelijk gaat de punctie heel erg meevallen, ik ga voor je duimen!
zo nog 2 uur en dan mag de pregnyl erin brr ik vind die spuit maar niks.. liever wekenlang gonalf dan die maar goed, heb hem toch nodig he
Caruli, Sucses met het zetten van de pregnyl. Bij mij zit die er alweer in. Gaan heel hard duimen voor ons allebei dat we een positief resultaat mogen hebben maandag. Liefs Kareltje