Goed nieuws, wat een ontzettende opluchting moet dit zijn! Ik hoop dat die pregnylspuit meeviel en veel suc6 maandag met de punctie. ff de tanden op elkaar en voor je het weet sta je weer buiten!
Caruli, eindelijk de punctie. Wat fijn. Ik duim voor je en denk aan je. Op naar een geweldig resultaat. Liefs Hope
zo die spuit zit erin en idd maandag eitjes rapen. ik hoop met heel mijn hart dat er hele mooie tussen zitten xxxx
Caruli en Kareltje: morgen heel veel succes met de punctie! Hopelijk vele mooie eieren...op naar de zwangerschappen! Wordt morgen een drukke dag met puncties
Caruli, heel veel succes morgen meid! Das mooi een vroege tijd voor morgen! Duimen draaien weer meid.... liefs
hey meiden ja de pregnyl is gelukt maar fijn is ie niet.. maar gelukkig zat hij er op tijd in, net voor hij echt pijn ging doen het brand altijd zo vind ik.. morgen vroeg is het zover ik krijg nu al de zenuwen aangezien de vorige punctie behoorlijk tegen was gevallen maar goed we zullen het wel zien morgen, weet nog niet wanneer ik iets laat weten op het forum, ligt eraan hoe ik me voel
Klote he zo'n pijnlijke punctie.Kan me heel goed voorstellen dat je de bibbers hebt.Ik ging destijds bijna door die tafel heen van de pijn, maar gelukkig duurt die pijn maar even, zeker als je goed voor je houdt waar je het voor doet.. Die pregnyl vond ik nog wel meevallen, ik weet niet of je ook deca moet spuiten?Dat vind ik ook een rotvloeistof hoor.Verstand op nul en gewoon doorspuiten... Veel suc6 morgen en oogst ze!
ja ik weet ook wel dat de pijn zo voorbij is.. en deze keer zal de punctie ook niet zolang duren als de vorige keer dus wie weet valt het deze keer wel mee ik zal het laten weten
Caruli, Ik wil je even heel veel sucses wensen voor morgen. Voor je het weet is de punctie voorbij. Ik zal aan je denken als ik klaar ben. We gaan ervoor. Liefs Kareltje