Ik hoop dat het allemaal meevalt vandaag en dat je een mooie score hebt natuurlijk! Ik lees vanmiddag nog wel even hoe het gegaan is. Gr Flam
Hoi,hoi, Caruli, Hoe is het verlopen vandaag,viel het mee? Heb je veel pijn gehad? Hoeveel hebben ze eruiteindelijk weggehaald. Nu nog een zenuwslopende dag morgen. Of er eicellen bevrucht zijn. Weet je al hoelaat je mag bellen morgen? Ik denk aanje Liefs Kareltje
Hey lieverd Denk aan je meis, spreek je vanavond weer! Op na een goede bevruchting Nu effe lekker rustig aan doen, zoals ik vanmorgen tegen je zei Liefsssssssss Maria
Hoe is het gegaan caruli? Hopelijk is het meegevallen en heb je een mooie score! Doe je in ieder geval rustig aan? liefs
Lieve Caruli, Ik hoop dat het goed gegaan is allemaal! Op naar een paar topemmietjes! Ik duim voor je... Liefs, Josien
hey meiden hier even een berichtje punctie was zwaar... duurde een half uur rechts was te doen, maar links deed gruwelijk veel pijn, en sprong ook steeds weg, dat uiteindelijk de zuster op mijn buik stond te drukken vanmiddag lekker op bed gelegen, de morfine is uitgewerkt en het lijkt nu net of er een vrachtauto over mijn buik heen is gegaan.. pff straks voor de nacht nog een zetpil en dan hopen dat het morgen wat minder is ze hebben in totaal 9 eicellen gevonden woensdagmorgen worden we gebeld over de bevruchting en of er dan die dag al tp is of donderdag zo meiden, nu ga ik weer liggen, op dit moment is zitten niet echt prettig thanks dat jullie zo meeleven! dat doet een mens goed
Nieuws! En ook nog 9 eicellen, super! Paar keer al gecheckt wanneer er een berichtje van je was Nu op naar goed nieuws woensdag! Duim voor je. liefs
Ow wat een mooie score caruli! Wel KL*TE dat de punctie weer zo een nare ervaring was. Hopelijk knap je heel snel op en hopelijk heel goed nieuws woensdag! Duimennnnnnnnnnnnnn