Hey Caruli, mooie score! Jammer dat je zoveel pijn hebt gehad, doe het rustig aan. Hopelijk heb je woensdag goed nieuws! Liefs van mirjam
Goed nieuws! Wel vervelend dat de punctie tegenviel. Doe je het lekker rustig aan? Ik hoop voor je dat de pijn snel weer weg trekt. Laat je maar lekker verwennen......
Oh 9 eicellen, goede score.. (heb ik gelezen:.)) Hoop voor je dat je je morgen weer wat beter voelt..
Wat een prachtige score! Daar zitten vast een paar toppers bij. Wel vervelend dat je zoveel pijn hebt moeten lijden. Ik hoop dat je je vandaag al een stuk beter voelt. Nu ga ik heel hard duimen voor een aantal mooie embryo's Gr Flam
goedemorgen meiden zo dat was mee en nachtje heb niet zo lekker geslapen de pijn is wel wat minder dan gisteren, maar ik merk als ik weer ga rondlopen dat het toch nog wel zeer doet maar goed vandaag nog een lekker rustig dagje. en dan morgen vroeg telefoon
Wat goed Caruli. Ik heb gewoon gemist dat je de punctie al had. Balen dat je linkereierstok wegsprong. Sucks dat het dan zo lang duurt. Hou je rustig en lekker veel drinken. Ik ga keihard duimen voor een goede bevruchting. Liefs Vier
Een mooie score zeg! Wel erg vervelend dat het zo'n pijn doet allemaal! Doe vandaag maar lekker rustig aan meid, laat je maar een beetje verwennen.
Zo dat is een mooie score! Wel balen dat je zo'n pijnlijke punctie hebt gehad Nu duimen voor een paar mooie emmy's
super score carulli, alleen vervelend dat het zo'n pijn deed. ik duim voor een paar mooie emmy's voor je. succes woensdag!
Wat een mooie score, alleen wel naar dat je zo'n pijn hebt, maar het is gelukkig voor het goeie doel! Nu nog een paar mooie emmy's! De duimen blijven hier draaien hoor! Knuffel!
Zeker een hele mooie score. Doe maar lekker rustig aan meid je moet nu ff aan je eigen denken. Hopen dat het verlossende telefoontje snel komt. Veel succes en mijn duimen draaien zekers ook Liefs Joyce
He Caruli, wil je even veel succes wensen! Hoop dat er wat goeds uit voort komt. Enne...ik vind zeker dat driemaal scheepsrecht is hoor! Liefs Olga
Wauw meid, negen eicellen! Goede score zeg! Echt wel... Ik hoop op een goede bevruchting en dat je gewoon heerlijk de komende 8 1/2 maand mag genieten van een zwangerschap! Ik steek vanavond maar weer eens een kaarsje voor je op! Liefs, Josien