Caruli, Spannend hoor. Ik hoop dat snel dat verlossende telefoontje binnenkomt. En dat je gewoon vanmiddag nog een tp hebt. Liefs Kareltje
Wat akelig spannend weer. Ik durfde de telefoon nooit aan te nemen en liet mijn man dat mooi opknappen en dan zat ik met kloppend hart mee te luisteren. Ik leef met je mee en ben keihard voor je aan het duimen. Gr Flam
hihi ik ben alleen thuis dus ik moet wel vanaf nu kunnen ze bellen.... zul je net zien dat ze pas om 11u of half 12 bellen wachten duurd lang.......
nog niks? jeetje normal bellen ze best vroeg....bij mij tenminste altijd... bij mij belde ze vaak rond half 10.. pffffffff dat wachten allemaal om gek vante worden..
Ohhh, ieder uur kom ik hier ff checken hoe het is en of je al iets gehoord hebt...maar nog steeds niets...
pekske: ik heb wel de tp op dezelfde dag gehad met de cryo is het wel dezelfde dag bij ons dan met ivf was het de volgende dag maar dat ligt aan de kwaliteit toen konden ze niet kiezen en wilde ze nog 1dagje aankijken welke het beste eruit kwam
Nou, ze houden je wel aan het lijntje daar. Ik heb dat met de 2e poging ook gehad en toen dacht ik; ;ze moesten eens weten hoe diegene aan de andere kant van de lijn zich voelt' Het is wel hetgene waarvoor je door de poging heengaat: voor een goed embryo die teruggeplaatst gaat worden! Nou, nog even sterkte met wachten en hopelijk komt nu snel het verlossende telefoontje..duim..duim..duim..! Gr Flam
ja klopt zo was dat bij mij ook in tilburg.. ik kreeg de tp pas 3 dagen na de punctie altijd... heb nooit cryo`s gehad... dit is wel slopend hoor dat ze nog niet hebben gebeld..... ik had allang naar het lab gebeld hahahhha heb ik vaker gedaan in tilburg..hihihihih mevrouw ongeduld was ik
uitslag: van 9 eicellen 5 embryo's wat minder van kwaliteit... nu willen ze toch 1 dag wachten om te kijken welke van de 5 het sterkste is en de arts heeft beslist 1 embryo... en dan 4 die weggegooid kunnen worden dus heb aangegeven dat wij het risico willen lopen en 2 terug geplaatst willen hebben maar goed.... morgen is de tp en dan zullen we zien hoeveel er terug geplaatst gaan worden maar ik denk dat het bij 1 blijft
jeetje caruli wat een tegenvaller zeg.......... ik hoop dat de emmie mooi doordeeld en dat hij morgen gewoon alsnog mooi is..... wat een ellende.. ik was ook een risico volgens hun om 2 terug te plaatsen, maar omdat mijn laatste poging in tilburg ook slecht was kreeg ik er alsnog 2.. ik heb geen hoge pet op van tilburg, maarja dat is mijn ervaring... heel veel sterkte meid...begrijp dat je best eenbeetje teleurgesteld bent