ik heb een goed gesprek gehad met het zh en er is me veel duidelijk geworden... maar sinds 1 uurtje ben ik de trotse bezitter van 1 top embryo beter kon niet zeiden ze en nu maar hopen dat hij zich lekker innesteld bij me ben benieuwd we zullen het zien over 2 weken pfff die gaan langgggggg duren ben ik bang
gefeliciteerd met je toppie..... zie je nou, gister was je nog zo teleurgesteld dat het slechtte zouden zijn en dan nu ineens een toppertje... wat is de embryo wereld toch vreemd soms he.. en dannu leker uit broeden.... succes
Ik ben blij dat jullie met een goed gevoel en een toppertje huiswaarts hebben kunnen keren. Ik ga de aankomende twee weken heel hard voor jullie duimen! [-o<
ja van de 5 embryo's is er 1 doorgegroeid tot top cryo's weinig kans op helaas maar goed wie weet krijgen we toch nog een brief met de uitslag maar ga er niet op hopen we moeten nu hard duimen dat deze gewoon lekker blijft zitten
Ik ben zo blij dat je een mooi toppertje aan boord hebt Dat deze zich maar fijn thuis gaat voelen en lekker 9 maanden bij je blijft. Het is je zo gegund en ik ga er keihard voor duimen dat alles goedkomt! Gr Flam
Wat goed dat er een toppertje bij was! Nu gaan we allemaal heel hard duimen dat ie lekker 9 maand bij je blijft zitten. Het is je gegund meid! Liefs patje.
Wat super! Een topembryo! Nu duimen dat het zich goed nestelt En dan een posi test! Ooh wat spannend weer! Liefs Kirby
goeie deal Caruli! gaat Loopy misschien ook voor jou net zo'n mooi dekentje haken alsdat ze nu voor mij aan het doen is