Ook ik wil je weer even heel veel sucses wensen met de 3e ivf behandeling. Duim met iedereen mee dat 3 x echt scheepsrecht is. Liefs Kareltje
het spuiten begint alweer te wennen... we gaan er gewoon weer voor en hopen op mooi resultaat.. en met alle steun van jullie moet dat toch wel gaan lukken denk ik
Caruli heel veel succes, ik zal voor je duimen dat het nu raak mag zijn! Het is je echt van harte gegund door iedereen!
He Caruli, Ik zie nu pas dat je weer gestart bent, ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer helemaal goed zal komen! Het is je zo gegund!
thanks meiden echt jullie zijn super spuit 3 zit er weer in wat lijkt het nu snel te gaan zeg... gingen die vreselijke wachtweken maar zo snel zeg.. maar goed eerste doel is eitjes kweken en dan eens zien of we de punctie gaan halen en dan zien we weer verder
carulli, heb je een fijne vakantie gehad? en zie dat je weer bent begonnen, ik wil je heel veel succes wensen met deze ivf, en op naar een postieve test aan het einde van de rit.
Het schiet al op he! Voordat je het weet ben je al bezig met de punctie en tp! Veel succes! Liefs Nikkie
het schiet idd lekker op maar goed het moet nog beginnen he hopelijk word ik optijd ongi (zondag) en dan mag ik beginnen met de gonalf en dan kan het beginnen ik zit nooit op ongi te wachten, maar nu