ik heb er op dit moment nog geen last van de 1e week kun je toch nog niks merken of doen bij mij begint de angst altijd pas vanaf week 2 meestal als het niet raak is word ik rond dag 10 na tp ongi dus als we dat halen word het echt spannend
Nou meid...ik duim voor je hoor! Jullie mogen nu toch ook wel eens een keer geluk hebben met een poging!
Ja, ik weet het. Die eerste week loop je blij en gelukkig rond dat je een terugplaatsing hebt gehad en het begin van een nieuw leventje bij je hebt. De 2e week begin je op alles te letten en ben je bijna bang om naar de wc te gaan. Ik gun het je zo en ben zo keihard aan het duimen voor je. Dat het maar heeeeeeel positief mag eindigen Gr Flam
goedemorgen meiden hier gaat het wat minder sinds gistermiddag stik ik van de buikpijn ik kan niet meer op of neer..... zitten,liggen lopen is niet meer te doen gisteren dacht ik ach ik bel nog niet het kan nog over gaan maar vannacht niet kunnen slapen enzo heb net gebeld ze hebben vanmiddag om 13:00u pas een gaatje dus nog even doorbijten... pfff ik weet niet wat ik heb..... maar het kan nou nooit eens normaal gaan..
Ah nee toch, ik heb totaal geen idee wat het zou kunnen betekenen, maar ik wens je veel sterkte! Ik duim voor je dat het allemaal goed is..
Oh jee, Caruli! Dat klinkt als heel veel pijn. Wat kan je pas laat terecht! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Heel veel sterkte en ik lees nog even op je topic hoe het gegaan is. Alvast heel veel sterkte! Gr Flam
thanks meid ik ben zo bang dat ik weer een eierstok ontsteking ofzo heb.... ik ga echt door de grond op dit moment tis gewoon niet leuk meer op deze manier
Haai, Caruli....zou het niet gewoon overstimulatie kunnen zijn. Ik heb ook erg veel pijn gehad .... Vanmiddag weet je het....hou je taai
dat zou idd ook nog kunnen maar dan doet het veel meer zeer dan de vorige keer toen had ik een ernstige overstimulatie en lange na niet zoveel pijn als nu.. maar goed je weet het maar nooit we zullen het zien zit hier de minuten al af te tellen
Hè gats Caruli, balen dat je zo veel pijn hebt! En dan moet je ook nog wachten tot 13.00 uur... Veel sterkte!
Als het goed is ben je nu bijna aan de beurt...ik hoop dat het niets ernstigs is! Wat vervelend dat je zolang moest wachten! Sterkte meid
hey meis wat vervelend als goed is ben je nu alwel klaar bij de ha nou ik kom vanav nog wel een x spieken sterkte meid