och jee caruli, ik hoop dat het goed nieuws is wat je krijgt. Ik duim heel hard voor je, dikke knuffel conny
we zijn terug ze vond het niet zo handig dat ik nu pas gebeld had maar goed ik wil niet gelijk piepen als ik ergens last van heb en heb daarom gewacht tot vandaag... met de hoop dat het over zou gaan ze heeft een echo gemaakt, daar was hele grote eierstokken te zien maar nog niet wat lijkt op overstimulatie en bloed moeten laten prikken en urine ingeleverd ze vermoed een ontsteking morgenvroeg moet ik bellen voor de uitslag ze durfde me nog niet antibiotica te geven. mag alleen paracetamols voor de pijn ( die voor geen meter helpen) maar goed hopelijk zakt het snel zit helaas ook nog met mijn meissie die van en naar school toe moet enzo maar ik doe het rustig aan en bijt wel op mijn tandjes
Hey meid, Ik snap dat je niet voor elk pijntje naar het ziekenhuis belt zou ik ook niet doen denk ik. Volgende keer toch maar eerder bellen meis en niet te lang met pijn blijven lopen. Vervelend dat het waarschijnlijk een ontsteking is. Het zit ook niet mee. Doe rustig aan en vanaf hier een hele dikke knuffel. Liefs Zora
Tjeetje, het zit je ook niet echt mee. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel opknapt. knuffel conny
He, ook nog weer wachten tot morgenochtend. Wat een toestand. Hoop dat je het nog een beetje uithoud. Heel veel sterkte! Ik kijk morgen even hoe het met je gaat Gr Flam
ik ben om 16:00u al gebeld door het zh ik heb dus toch een eierstok ontsteking zit nu aan de antibiotica 3x pd en binnen 2 dagen moet de pijn verminderd zijn anders moet ik terug komen pfff de arts vond het niet gek dat ik zoveel pijn had.. tjonge zeg, ik kom niet voor niks :x
ps ik hoop echt dat het geen kwaad kan zal wel balen als de poging nu mislukt... dan ga ik toch denken dat het hierdoor komt maar goed hopelijk gaat ons minime zich lekker nestelen vandaag of morgen en testen we op 3 okt positief
Wilde nog even zeggen dat ik ivm endometriose bij een punctie zowieso antibiotica krijg dus misschien stelt je dat een beetje gerust.
Caruli wat erg van die ontsteking. Is dat dan een gevolg van de punctie? Ik hoop dat dit vervelende bericht, snel teniet wordt gedaan door super positief nieuws op 03 oktober. Liefs Hope
Jeetje Caruli, Hoeveel opstakels moeten jullie nog tegenkomen in de weg naar een wondertje? Balen zeg dat je eierstok ontsoken is. Hoop dat het snel minder word met de pijn. Ik ga nog harder duimen dat het allemaal goed komt. Liefs Kareltje
ik heb ook endo maar krijg niet standaard antibiotica na de punctie? maar goed dat zal misschien ook per zh verschillend zijn welke antibiotica heb jij?
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk vannacht een beetje kunnen slapen vandaag nog lekker rustig aan doen de kleine blijft over op school zodat ik alleen om 3u hoef te lopen... alles doet me nog ontzettend zeer ik hoop echt dat de AB snel aanslaat.. morgen moet ik eigenlijk werken, maar dat moet ik nog even bekijken, ligt eraan hoe ik me dan voel
Jee meis, wat lees ik nu weer allemaal? Het zit je ook niet mee hè?! Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat en je je weer wat beter voelt. Sterkte!
als je nog pijn hebt of last hebt van je buikie zou ik lekker thusblijven hoor! dus je hebt vandaag lekker rust!
Doe maar mooi rustig aan vandaag. Even goed aan jezelf denken en nu maar hopen dat de antibiotica snel aanslaat. Sterkte! Gr Flam