jee meis, wat een narigheid allemaal zeg! Vreselijk! Ik hoop dat de arts je afspraak kan vervroegen! Veel sterkte meis Liefs Nikkie
Nou, nog dubbel slecht nieuws er achteraan meid..... Hopelijk kan de afspraak vervroegd worden! Wel fijn dat de urn klaar is! Hoop zo dat ie is geworden zoals jullie graag wilden! liefs
ondanks het verdriet en de teleurstelling van de mislukte ivf.. ben ik vandaag hyper hyper omdat we vanmiddag de urn op gaan halen op dit moment staat hij hier al klaar met het envelopje met geld, zodat ik hem niet vergeet. ze gaan alles voor ons overzetten in de nieuwe urn ik durf dat zelf niet en heb ook nog een zakje van de juwelier met as erin en die moet ook in de urn erbij. nog een paar uurtjes... zo nu even snel naar de winkel voor maandverband en zodra de arts vanmiddag heeft gebeld laat ik het jullie ook weten
hey carulli, ondanks je verdriet heb je vandaag een bijzondere dag. wat mooi dat de urn nu klaar is. heel veel sterkte meid. en ook vanmiddag aan de telefoon. dikke knuffel.
Fijn dat de urn klaar is, ik ben benieuwd hoe die eruit ziet. Hoelaat heb je de telefonisch afspraak? Sterkte vandaag meid!
ik heb in de middag de afspraak ze kunnen nooit zeggen hoelaat hij precies belt hij heeft dan ook ivf poli maar het is iig na half 2
lieve Caruli, Ik vind het heel erg voor jullie dat deze poging is mislukt! Wil je veel sterkte toewensen voor de komende tijd. Fijn dat de urn klaar is en je hem kan ophalen, dat geeft vast een goed gevoel... liefs spirit
Caruli, ik heb echt veel respect voor jullie, sterkte op deze dag, hier (werk Utrecht) schijnt de zon en is de lucht blauw, een mooie dag voor Tygo!
Oh nee, ook geen cryo's! waarom toch? soms snap ik er ook niets meer van! Wil je heel veel sterkte wensen en vandaag is het een hele speciale dag, een dag in het teken van Tygo. Gr Flam
voor degene die foto's van de urn willen zien kijk dan hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=405 onderaan de pagina en de volgende bladzijde ook nog een paar ik krijg ze helaas niet in mijn fotoalbum gezet ondanks dat ik ze verkleind heb
oh meis, ben ik een paar dagen weinig online, lees ik dit allemaal ik vind het allemaal zo oneerlijk!
de arts belt net op en ik ben weer helemaal van slag ik heb het even helemaal gehad met alles! vandaag de urn gehaald voor ons manneke die gewoon bij ons had moeten zijn wat is het leven toch oneerlijk af en toe zeg!
wat heeft die gezegt dan? waardoor ben je zo overstuur? ik ken het wel, de artsen in tilburg hadden mij ook steeds zo ver inderdaad...
Wauw wat geweldig die urn, ik vind 'm echt heel mooi! Wat zei dat arts dan? Lekker taktisch als je zo overstuur bent.
Heey meis, Wat had de arts medegedeeld? Het is ook niet niks als de dingen niet lopen zoals we het zo graag willen. Het zal niet meevallen als je en slecht nieuws krijgt en ook de urn geleverd krijgt voor Tygo. Veel sterkte meis, en een hele dikke knuf! Liefs Nikkie
Toch als eerste, wat is de urn super mooi geworden! Vooral de voorkant met de handjes en voetjes, prachtig............ En wat is er tijdens het telefoontje gezegd dan? Iets specifieks wat moeilijk voor je was? Of juist het hele gesprek op zichzelf? Knuf meid..............!
hij zier er mooi uit carulli, de urn. mag je trotst op zijn. hoe is het telefoon gesprek afgelopen. lees dat je wat overstuur bent. wat hebben ze gezegd? dikke kuf iig voor jou.