Hoi, is inderdaad heel raar allemaal. Ik ben eens benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben. Laat gauw iets weten! liefs
goedemorgen heb gebeld bloed is gelukkig negatief ze gaat nu overleggen met de arts hoe nu verder aangezien buikpijn en bloedverlies blijft... en dat vond ze wel lang duren maar goed ze zal me straks erover terug bellen en dan hoor ik het wel.
Caruli Hoe is het nu met je? Is de ongi ondertussen gestopt? Hebben de artsen al wat meer duidelijkheid gegeven? Liefs Kareltje
goedemorgen meiden vandaag ben ik 2 jaar getrouwd we gaan vanavond lekker met zijn 2en uit eten. wat gaat de tijd toch snel zeg, 2 jaar geleden zijn we ook gestart met onze 1e ivf. maar goed we gaan genieten van elkaar en even alle zorgen op zij zetten. met mij gaat het redelijk, nog wel last van mijn buik, maar bloedverlies is al 1 dag weg dus hopen dat het helemaal weg blijft
Heey meis, Fijn dat het wat beter gaat met je. En geniet vanavond van je etentje, gefeliciteerd! Tijd gaat inderdaad erg snel! Liefs Nikkie
hoi meiden het etentje was lekker en gezellig ook heel goed om weer eens met zijn 2en rustig te kunnen praten over van alles ook over onze toekomst kwa ivf enzo is heel duidelijk geworden wat we nu beiden willen en niet was heel laat geworden en ben behoorlijk brak vandaag.. maar goed toch wel even fijn geweest weer volgend jaar weer
Hoi Caruli, goed dat jullie ervan genoten hebben. Al 2 jaar bezig met ivf, kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor jullie moet zijn. Ben jij van jullie dochtertje dan spontaan zwanger geraakt? groetjes
timonneke: ja van onze dochter zijn we spontaan zwanger geraakt was al een gelukstreffer en nu sinds mei 2004 bezig voor een 2e kindje en in juni 2006 er achter gekomen dat alleen ivf ons aan een kindje kan helpen en dus tja daar zijn we nu nog helaas mee bezig...