ja idd .. alleen nu wil de ongi niet doorzetten echt gruwelijke buikpijn het voelt net als het wil wel maar komt niet.... heb liever dat het ineens doorstroomt en ik er net als normaal binnen 3 dagen klaar mee ben maar nu loop ik er waarschijnlijk weer een week mee... maar goed je moet wat he komt wel weer goed
thanks meiden ik ben echt zo benieuwd hoe het deze keer gaat met het groeien van de eiblaasjes. maar goed nog 6 dagen wachten...
tot nu toe lijkt de tijd snel te gaan vanavond alweer spuit nr 4 van gonal-f voel nog niks hoop wel dat er al een paar mooie eiblaasjes aan het groeien zijn
Ik hoop zo voor jullie dat alles deze keer goed mag gaan. Jullie hebben het zo ontzettend verdiend. Dat worden dus weer spannende tijden. Ik denk aan je de komende dagen. Dikke knuffel
ik begin last te krijgen van mijn rechter eierstok zou er dan toch echt al wat aan het groeien zijn? pff wachten duurd lang he als je nieuwsgierig bent gelukkig hebben we het weekend plannen en dan gaat de tijd ook wat sneller voorbij
he wou caruli het gaat volgens mij echt goed en is er een mega ei aan het groeien bij jou. was een weekje weg op vakantie en was reuze benieuwd hoe het met je was... en ik zie positieve berichten xxx momhairy
Hi Caruli, Ja het is spannend hè! Ik had vandaag cyclusdag 9 en moest voor de eerste echo en bloedprikken. Was er helemaal zenuwachtig van! Maar het ging allemaal goed, ik moet zondag weer terugkomen. Dat trekkerige gevoel in mijn buik herken ik ook, er zijn vast flink wat eitjes in je buik aan het groeien! Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je gaat. Ik denk aan je!
annelise: jee dat gaat ook lekker snel bij jullie op naar een punctie en tp meid ik blijf je in de gaten houden
oh jee ik kom er net achter dat ik te weinig lucrin heb... ik denk niet dat ik daar het weekend nog meer red.. en de fertiliteitsafdeling is niet te bereiken ik denk dat ik morgenvroeg dan maar de verloskamers moet bellen en kijken of er een gyn is die het recept uit kan schrijven zou dat kunnen in het weekend ik wist al wel dat ik te weinig had normaal krijg ik 2 flacons met lucrin en nu had hij er 1 voorgeschreven maar ben heel de tijd vergeten om te bellen voor een extra recept
Ik zou idd de verloskamers bellen voor een gyn. Daar is er altijd 1 aanwezig. Zij kunnen jou zo het recept uitschrijven! Succes! Liefs Nikkie
ik heb ze net gebeld en we kunnen het recept bij de verloskamers halen maar goed dan heb ik het en kan ik even vooruit de ass zei idd al van 1 flacon is te weinig en normaal krijg ik er altijd gelijk al 2 omdat je bijna 4 weken lucrin moet spuiten dus vanmiddag maar even snel op en neer naar het zh