wat duurd wachten toch lang he ik heb naar mijn idee deze keer al wel sneller last van mijn buik vol gevoel, steeds naar de wc daarom had ik gedacht meer eiblaasjes te hebben maar goed tis al bijna een half jaar geleden de laatste ivf misschien is het wel weer even oprekken... morgen nog 1 dag en dan weer een echo..
carulli, goeie score hoor! beter iets langzamer dan dat het weer te snel gaat. daar zit je nu niet nog een keer op te wachten. succes donderdag.
morgen is het weer zover dan mogen we weer naar het zh voor een fm ben benieuwd of er veel blaasjes bijgekomen zijn
sorrie meiden ik zit er even helemaal door heen zelf met deze lage dosis die ik spuit gaat het helemaal verkeerd..... morgen moet ik weer terug komen en dan word er besloten of het mogelijk (en nuttig is) om te verlagen of dat de poging weer afgebroken gaat worden en dan weet ik niet meer hoe we ivf moeten gaan doen in het zh sloeg ik door ik ben altijd sterk maar toen ze me vroegen trek je het nog toen had ik het niet meer.. de tranen kwamen gewoon... ik ben geen huilerd en dat wil ik ook niet zijn.... pfff waarom kan het nou nooit eens een keer normaal gaan : :
Ach meissie toch, wat een vreselijk bericht! Hier had je niet op gehoopt! Huil maar flink uit hoor, dat helpt en daar hoef je je niet voor te schamen. Een hele dikke knuf van mij en ik hoop dat het nog nut heeft om de dosis te verlagen. liefs patje.
AHHHHHHHHH nee he. Wat erg...... Ik hoop dat ze toch de dosering kunnen verlagen. Kun je niet iets anders spuiten? Dikke knuff, Minou