Gelukkig is het nog niet afgelopen! Hopelijk krijg je morgen ook nog goed nieuws en kan je tot de punctie doorgaan!
Hoi,hoi, Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen vanmorgen. Ik duim nog steeds heel hard. Kareltje
ik hoop ook zo op goed nieuws en ben zo benieuwd.... LAAT HET GOED NIEUWS ZIJN ! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM.....
Hey Caruli, Doordat ik even tijd voor mezelf nodig had, had ik de fut niet om op iedereen apart te reageren. Maar nu wil ik toch even bij jou topic langskomen om je een hart onder de riem te steken. Ik hoop dat alles goed is gegaan vanmorgen en dat de behandeling verder voorspoedig verloopt. Na al het verdriet, mag jij eindelijk wel weer een beetje zon in je leven krijgen. Ik gun het je zo. Laat je gauw wat weten hier? iedereen is erg benieuwd. Liefs Hope
hey meiden hier even snel een berichtje.. het gaat redelijk hier ze willen me nu streng in de gaten blijven houden en moet dinsdag morgen weer terug komen... ik krijg er een beetje genoeg van.. het einde is nog niet in zicht hopelijk maar toch het spuiten begint tegen te staan, voel me moe, chagrijnig, last van mijn buik maar goed hopelijk gaan we een punctie krijgen en ben ik het allemaal weer vergeten nu hopen dat de eiblaasjes niet allemaal te groot gaan worden, maar goed we zullen het dinsdag wel weer zien op dit moment weten ze in het zh ook niet hoe het gaat eindigen, maar ze hebben nog hoop dus ik ook nog
Oh meid... ik spiek de hele dag al op dit topic. Ik hoop zo dat het goed gaat komen! In ieder geval is het nog niet over, dus ik hou goeie hoop hoor. Deze keer gaat ie lukken! Meid, ik duim mijn duimen eraf voor je! Liefs, Josien
Ik hoop nog steeds dat het allemaal goedkomt en dat je gewoon een punctie krijgt! Dus de duimen blijven draaien! Liefs Kirby