Hoi Hoi.. Nou lekker wordt net wakker.. Kotsmisselijk, komt er nog net niet uitzetten (sorry voor dit verhaal op de vroege ochtend haha)Ben toch niet van plan om ziek te worden in mijn vakantie! Kan niet zwanger zijn want heb pas over 5 dagen mijn eisprong en ben 8 juli ongesteld geweest dus dat kan niet..Toch? XxX
nop dat lijkt me idd erg sterk meis misschien iets verkeerds gegeten of toch een zomergriepje sterkte in ieder geval
Thanx.. Balen weer nou ja misschien over een paar weekjes wel goede misselijkheid... we blijven hopen XxX
Ik denk ook dat het nog niet kan zijn. Er heerst momenteel wel een buikgriep door de hitte. Veel mensen gaan daardoor veel en extra koel drinken. Hier kun je goed ziek van worden. Beterschap!
Dat zou ook nog kunnen.Ben gister met ovulatietesten begonnen maar was gister nog niets te zien.Straks nog maar 1 doen. XxX
Nou had mijn vriend net aan de lijn.die heeft ook last van misselijkheid en zijn darmen dus we zullen wel wat verkeerds gegeten hebben.lekker is dat.... Moet nu al mijn fut maar bij elkaar gaan rapen om te dweilen haha.XxX
Ik was een paar dagen geleden ook stront misselijk Maar mijn eisprong springt vandaag of morgen Dat geeft de persona aan Dus het kan ook weer met je eisprong te maken hebben Misschien heeft je vriend wel een buikgriep...