Klinkt voor mij als een jongens en een meisjesnaam... (Vince voor jongen en Casey voor meisje) Zijn beiden niet mijn stijl, maar kan dus ook niet zo goed kiezen tussen beiden, doordat ik ze niet allebei voor een jongen zou zien Dan zou ik dus kiezen voor Vince
Casey is een unisex naam. In nederland meer gebruikt voor jongens dan voor meisje. Maar het is dus idd ook een meisjesnaam.
Kan ook niks kiezen omdat het ik een jongensnaam en een meisjesnaam vind? Of bedoel je voor een jongen?
Beide namen voor een jongen. Dat Casey ook een meisjesnaam is doet er bij deze poll niet toe. Dus mijn vraag aan jullie, welke naam vinden jullie leuker voor een jongen?
Ik dacht meteen huh waarom kiezen tussen een jongens en meisjes naam??? dus ik ga helemaal voor Vince! Stoere naam.
zeker Vince! Super naam! Ik vind Casey heel leuk, in engels talige landen! Hier gaan ze hem afkorten naar Kees....... lijkt me toch niet leuk!! En de Nederlandse uitspraak vind ik verschrikkelijk: KEESSIE!!
Vince is niet mijn smaak, maar ik zou in dit geval toch voor Vince kiezen, omdat ik Casey echt een meisjesnaam vind (ja, ondanks dat het een unisex naam is).
Ik kies voor Vince omdat Casey een unisex naam is en ik het niet mooi vind die unisex namen. Ik wil aan de naam kunnen zien of je een jongen of meisje tegenover je krijgt. Overigens ken ik alleen een meisje die Casey heet.
Ik heb voor Vince gekozen, vind die naam gewoon veeeel leuker dan Casey. Ik vind de NLse uitspraak ook vreselijk en ik vind de naam dan denk ik ook al snel een beetje ordinair overkomen... Vince is veeeeeeeeel leuker
ik kies vor Vince omdat ik de ander een erg duidelijke meiden naam vind en daarom niet leuk bij een jongen..
Topic wordt gesloten. Iedereen bedankt voor het stemmen en meedenken. Wij blijven bij onze 1e keus en dat is Vince.