Cashen met zwangerschapstesten...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ana leigh, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Las net met verbazing dit artikel:

Cashen met zwangerschapstesten - Grenzeloos | WTF.nl

"Vraagt je vriend je maar niet ten huwelijk? Koop dan gewoon een positieve zwangerschapstest om hem een zetje te geven. Voor omgerekend een kleine twintig euro heb je er al eentje."

:(

Really?!

Wat ik me dan ook nog afvraag, ik dacht dat je niet je hele zwangerschap kan blijven 'testen'? De test kan de hoeveelheid HCG dan toch niet meer aan? Hier staat namelijk dat een vrouw met 34 weken nog test om te verkopen... ;)

Vind het echt bizar.....

Liefs,

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Waaaaattt???
    En dan daarna een soort van zielig dien en een miskraam faken?
    Hoe ziek is dat!?!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het ergste is nog dat ik zo een paar mensen kan bedenken uit mijn omgeving die dit wel zouden doen voor de aandacht.. Echt ziek en wie hou je dan voor de gek? Als je dit soort dingen doet heb je dringend hulp nodig hoor.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volgens mij daalt je HCG na de eerste 15? weken van je zwangerschap maar de laatste weken neemt het weer toe. Meen ooit zoiets te hebben gelezen.

Wat een belachelijk iets zeg!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

HCG wordt inderdaad juist lager na het eerste trimester. Daarom hebben de meeste vrouwen na het eerste trimester ook niet meer zo veel last van misselijheid.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Waaaat?! Omg, die Amerikanen zijn zo ziek hé?

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Neeeeeeeeee!! Wat erg zeg..

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hahaha dit is toch echt te belachelijk voor woorden?! :D

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gebeurd vaak hoor, als zo'n vent eigenlijk weg wil... Ja als je dan ineens zwanger bent moet je je verantwoording nemen. Ik kan er geen vinger op leggen, maar een aantal in de omgeving durf ik wel te beschuldigen ;)

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Je kunt de hele zwangerschap testen, zelf geprobeerd :)

11. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

#11 Honeybeeb, 1 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2013
    En weer een bewijs dat veel Amerikanen niet sporen. Wat vet belachelijk, is toch ziek dit...

12. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Je HCG is in de honderdduizenden rond de 12 weken. Een zwangerschapstest heeft maar 20-25 HCG nodig en dat hou je zeker wel tot de bevalling ;) je HCG daalt idd vanaf de 12 weken maar tot aan de bevalling gaat hij zeker niet <25 vandaar dat je de hele zwangerschap positief test.

Maar je kon toch ook een positieve test krijgen met ice tea? Stuk goedkoper :p

Snap niet dat er mensen zo kansloos zijn om zoiets te kopen om een vent aan zich te binden ;)

13. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ziek eigenlijk om zoiets te doen

14. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Iew, ik hoef dan de rest van het blikje niet meer in elk geval. Bah bah.

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wat gestoord zeg!!! Wat erg als je dat als man meemaakt! Dan begint de relatie al goed zeg!

16. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.. Word ook steeds gekker:$

17. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Slechte basis voor een huwelijk lijkt me... Snap het niet helemaal

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Tja, wat moet ik er van zeggen... ;)

Je kunt je hele zwangerschap positief testen. Het is waar de HCG na 17 weken weer daalt, maar op zn laagst is het dan nog steeds rond de 3000. Sinds je maar 50 of soms nog minder nodig hebt voor een mooie positieve test, kun je je hele zwangerschap "geld blijven verdienen", pfffff :p.

19. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lekker is dat. Waarom kom ik hier nou pas achter naaaaaaaa mijn zwangerschap??? :D

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Shit ja, dat had me een hoop misselijkheid en striae kunnen schelen. :D

Nee, even serieus: echt belachelijk natuurlijk om je partner zo voor de gek te houden. Overigens zijn die mannen waar het om gaat natuurlijk ook geen heilige boontjes hè? Als je van plan bent om je relatie te verbreken, kan ik me goed voorstellen dat je niet wilt dat ze zwanger wordt. Dus houd je rits gewoon lekker dicht, is dat gelijk een zorg minder.

Ik ken ook een stel... nou ja, inmiddels niet meer, waarvan zij stopte met de pil zodra ze merkte dat de relatie minder werd en bang was dat hij weg zou gaan. Ze hebben nu geen relatie meer, maar wel een kind. Dat vind ik nog veel erger dan het kopen van een test van een andere vrouw. Want van zo'n "nep-test" wordt tenminste geen kind de dupe.

Deel Deze Pagina