Joepie, boer zoekt vrouw begint weer. Maar nu zal Yvon Jaspers de grens overgaan. Op 8 september is de kick-off uitzending. Wie kijkt ook? Boer Zoekt Vrouw - Boer zoekt Vrouw Internationaal
uiteraard ik ben heel benieuwd naar de boeren . De opzet is ook geloof ik wel nét iets anders nu - gezien de afstanden. Maar ik kijk er naar uit !
Hmm het wordt niet sowieso opgezet/live gekeken, want Vl is boer. Maar ik ben wel een beetje klaar met het concept van BZV, het wordt nogal uitgekauwd... misschien dat de nieuwe aanpak me nog een beetje kan benieuwen. Liefs,
A.s. zondag worden de 5 boeren voorgesteld. Ik ga zeker kijken! Hier alvast een voorproefje van de knappe boeren: De Wereld Draait Door: Lucky TV
Zondag 8 september stellen de boeren zich indd voor Boer Zoekt Vrouw - Boer zoekt Vrouw Internationaal Ben ook benieuwd!!!
Ik had er toevallig ook vorige week een topic over geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/461881-boer-zoekt-vrouw-internationaal.html#post15729819 We lachen dat filmpje, wat een knapperds. Vooral die met die baart.
Jaaa leuk! Ben benieuwd hoe de keuzes ed zullen gaan, ze laten vast niet 3 vrouwen per boer invliegen, of zal dat wel?!
Nou idd. Wel dapper en stoer van zo'n boer ndan weer.. Jan = leuk Johan = verschrikkelijk met z'n 'Yvonnekke'
Oh, dat stippen vestje/jasje van Yvon: super leuk! Waar zou me deze kunnen kopen? Hoe kom ik hier achter?
Jos vind ik de leukste tot nu toe. Jan vond ik niet zo, en Johan al helemaal niks. Vond het ook wel erg simpel hoor, dat hij niet kookt maar elke dag frietjes eet. Die Aletta wel een leuke vrouw, maar geen idee wat de mannen ervan vinden.