Las dit net op nu.nl Lichaam vermist Almeers meisje gevonden Uitgegeven: 14 april 2007 21:12 Laatst gewijzigd: 14 april 2007 21:13 ALMERE - In de Noorderplassen bij Almere is zatermiddag het stoffelijk overschot van de vermiste 17-jarige Cassandra van Schayk uit Almere gevonden. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt. Het meisje werd sinds 24 maart vermist. Hoe het meisje om het leven is gekomen, is nog onbekend. Wat verschrikkelijk!
Oh mijn god, wat vreselijk. ik wou vandaag hier nog vragen of er gisteren niks van bruikbare tips binnen is gekomen na de uitzending van vermist. hoorde dat ze misschien op foto's stond van een feest van 7 april Ik weet niet wat ik zeggen moet, heb er de tranen van in mijn ogen. ik wens familie en vrienden ontzettend veel sterkte toe, en ga direct een kaarsje branden! liefs Angela .
ik las het net op teletekst DBM21 gecondoleerd vind het heel erg voor jullie ik wens jullie heel veel sterkte
wat een verschrikkelijk nieuws ik wil de nabestaande heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! ik steek vanavond mijnkaarsje weer aan gecondoleerd
Mijn god, wat een verschrikkelijk nieuws... Mijn gedachten gaan uit naar de familie en vrienden van Cassandra.
Ik las het net ook op teletekst en ben gelijk naar boven gesjeesd om te kijken of het Cassandra is die ze gevonden hebben.. Ik vind het vreselijk voor haar, de familie en voor al haar vrienden. Wat een onzekerheid eerst en dan is ineens alle hoop vervlogen door dit nieuws.... Heel erg veel sterkte, ik wens jou, de familie en vrienden alle kracht toe met het verwerken van dit verlies...
gecondoleerd voor familie en vrienden. wij kregen het nieuws einde van de middag op de verjaardag van mijn moeder. mijn vader werd weggeroepen hiervoor..... Hij is journalist. dat gaf even een domper op de dag. zo vreselijk dichtbij dit... ben er kapot van
Lieve mensen, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, helaas is het inderdaad cassandra we zijn er helemaal kapot van! en ik ben kwaad...HEEL kwaad. ik was zojuist Hart van Nederland aan het kijken,en wat blijkt...ze laten een foto zien van een ander meisje! van een vriendin van Cas. het is niet de 1e keer dat SBS dat doet, vorige week ook al het zelfde meisje, toen hebben we gebeld, gemailt etc dat ze de verkeerde foto lieten zien, en nu dus WEER! hoe respectloos kan je zijn....ik ben er kapot van
Wij hebben zojuist het bericht gelezen dat ze is gevonden. Wat vreselijk en wat voor idioten lopen er toch rond! Ik hoop dat ze worden gepakt . Bizar gegeven omdat ze al eens eerder daar naar hebben gezocht en niet hebben gevonden. Het is niet ver van ons huis vandaan. Ik wil de familie , jou vrienden en kennisen veel sterkte wensen met dit verlies. Jet