ik hoop ook dat de eventuele daders worden gepakt ( we mogen er van de politie nog niet meteen vanuit gaan dat het een misdrijf is, er is nog een minimale kans dat ze dronken het water in is gevallen, er word waarschijnlijk morgen Sectie verricht) als het een misdrijf is geweest, word er waarschijnlijk na toestemming van de ouders een stille tocht gehouden. als deze er komt zal ik hier tijd,datum & plaats doorgeven voordegene die in de buurt wonen en ook willen meelopen. en dat terwijl haar ouders en broertje gister nog bij vermist waren, hartverscheurend...
Jemig r.i.p. Cassandra Gelukkig dat ze nu eindelijk gevonden is en julie weten waar jullie aan toe zijn. alleen erg jammer dat ze niet meer in leven is . Als er daders zijn worden ze hopelijk snel opgepakt
Wat een verschrikkelijk nieuws krijg het er koud van. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Wendy
Als ouder zijnde is dit toch wel het ergste wat je kan overkomen. Je kind is verdwenen, waar is ze terecht gekomen. En dan zo'n bericht, verschrikkelijk! Aan de ene kant wel beter dat ze nu wel zekerheid hebben. Al had je dit natuurlijk nooit gewild!Ik heb een kennis die is al 6 jaar haar kind kwijt nog steeds geen idee waar hij is of wat er gebeurd is.. Dan leef je echt in een hel!
Vanuit mijn hart, mijn oprechte deelneming voor de ouders, familie en vrienden en bekenden van Cassandra.. Een mooie prachtige bloem, nog zo jong en in de bloei van haar leven, nu geknakt en levenloos gevonden... alle dromen en hoop vervlogen als een droom waaruit je ontwaakt.. Een nachtmerrie.. Heel veel sterkte met het verwerken van het verliezen van dit mooie meisje... Groet, Hilde
Jeetje, hier schrik je toch echt even van. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies. Liefs, Duveldraakje
ohw verschrikkelijk, wat erg.... sterkte meis met dit verlies...wat erg....ook voor de fam. sterkte... rust zacht Cassandra!