cassete test van de site.........twijfel..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door radna, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi mirjam, japke,

even een vraagje aan jullie. Ik slik clomid om een eisprong te krijgen, nu wist ik deze maand niet precies wanneer of die geweest is ivm met vakantie en geen controles, nu kreeg ik vrijdag een beetje slijmerige bruine afscheiding, dit bleef t weekend een beetje, ik dacht gister avond nu gat t wel doorzetten en kan ik de gyn bellen voor nieuwe medicijne, mar niks alleen als ik er een tampon in doe zit daar wat op, nu had ik nog een test liggen van deze site de cassete, en deze heb ik gedaan, nu zag ik tot mijn hele grote verbasing een licht tweede streepje, nu ga ik straks nog maar even een test kopen voor morgen, maar kan dit wel, met die afscheiding ook dat je toch zwanger bent? of zit er altijd een zichtbaar tweede streepje op de test, je hoeft trouwens niet met een loep te kijken je ziet m wel gewoon ;)

Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd!
    liefs radna..........een hele zenuwachtige......hahah

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Radna,

als je positief test dan ben je zwanger.
    Natuurlijk mag je altijd een extra test doen als je twijfelt, maar nodig is het niet.
    Die bruine afscheiding zien we heel vaak bij een jonge zwangerschap, vaak ten tijde van de innesteling, of zoals bij jou, rond de verwachte NOD. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Er is trouwens altijd 1 streepje zichtbaar (controle-streep, geeft aan dat de test werkt), het tweede streepje wordt alleen zichtbaar als je zwanger bent.

Mirjam

3. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi mirjam,

wat een snelle reactie! en een positief stukje test! ik geloof t aleen nog niet zo, was er door die afscheiding vanuit gegaan dat ik ongi werd, dit had ik vorige keren nl ook. ren nu ook steeds naar de wc.............ga toch nog een test halen, om mezelf te overtuigen! en dan laat ik je wel even weten of die ook posi was!

iig heel erg bedankt voor je reactie!
    liefs radna

Deel Deze Pagina