Hoe gastvrij is nederland in Engeland.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by chantal26, Jul 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Net was hoe gastvrij is nederland in engeland.
    Ik weet niet of ooit iemand van het programma gehoord heeft maar ik vindt het echt een geweldig programma.
    Vandaag waren ze in londen, maar wat woont daar verschrikkelijk volk zeg.
    Bijna niemand liet hun binnen.

2. mickey80

mickey80 Actief lid

Aug 24, 2008
    359
    1
    18
    zeker een erg ongastvrij volk! haha erg grappig ik zal echt depri worden van elke keer die deur voor mijn neus dicht ;)

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hhahah, ik ken het programma, maar wel alleen van nederland. Vind het een kei leuk programma. Ik zou ze in ieder geval wel altijd binnen laten. maar wij kennen ze dat scheelt natuurlijk

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja ik zal ze ook zeker binnenlaten.
    Ik ben zoizo fan van Eddy Zoey die laat ik dus niet aan de deur staan ;)

5. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zat echt met verbazing te kijken naar de reacties van die Engelsen... Toch knap dat Eddy en zijn ploeg niet opgeven.. hahaha ik had het allang opgegeven.. Ben benieuwd hoe het zal vergaan in de andere afleveringen. Volgende week zit ik voor de buis!!

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wat een enorm verschil met vorig jaar, toen ze de gastvrijheid testten in Zweden. Dat vond ik ook wel leuker om te zien dan dat gekke Londen...

Vond die man die zo moest huilen om zijn vrouw wel heel zielig hoor :(

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het in deze tijd eigenlijk vrij logisch dat je niet zomaar een filmploeg binnenlaat. Als er volgende week bijv. een Duitse ploeg op de stoep staat met de vraag of ze mogen blijven slapen, laat ik ze niet binnen hoor. Je weet tegenwoordig maar nooit wat men van plan is.

Als het gewoon het Eddy Zoey-team is zijn we uiteraard wel welkom, omdat je daarvan gewoon weet dat het betrouwbaar is.

Ik vond overigens die man ook erg zielig, volgens mij was 'ie behoorlijk van 't padje (logisch ook hoor). Hij liet hun al meteen binnen, voordat ze wat hadden kunnen vragen en ook gelijk het hele huis laten zien enzo.

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,850
    3,365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb het (nog) niet gezien, maar hoorde wel dat het voor het team ook het minst leuke seizoen is geweest ;) .
    Zweden vond ik ook erg leuk!

9. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Het is idd weer leuk aangepakt , aan de ene kant is het lullig dat ze niet binnen worden gelaten ....mar aan de andere kant snap ik het wook ...als je ze niet kent en er staan 3 ongeschoren mannen voor de deur ......nee daar pas ik ook voor haha

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,850
    3,365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb het dus nog niet gezien, maar slapen zou ik ook niet snel doen, maar een hapje eten ofzo als je ziet dat het een filmploeg is (en je bent niet alleen thuis) , misschien wel.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Aan de ene kant snap ik ook wel dat die mensen hun niet zomaar binnen laten.
    Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat je kan zien die mensen verschrikkelijk stug zijn.
    Wij zouden zeggen sorry liever niet, maar hun gooien zo de deur voor hun neus dicht.
    En ze hebben het daar allemaal druk en haast.
    En als Eddy iemand op straat ontmoet en hij begroet daar mensen dan lopen ze met een chagarijnigen kop door.

12. Trees

Trees Niet meer actief

Het viel mij met name op dat er bij bijna niemand een lachje afkon. Prima als je 'nee' zegt, maar moet dat meteen met zo rotkop erbij? Veel Londenaren kwamen chagrijnig en onvriendelijk daardoor over.

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Alsof in Nederland altijd iedereen met een grote glimlach zegt: nee nu niet het komt me niet uit. Ik zou ook niet blij zijn als er ineens een cameraploeg voor m'n deur staat.

En dat heel veel mensen in Londen er geen zin in hebben snap ik wel. Die ene vrouw zei het zelfs: this is London. En een ander zei het ook: London is not a friendly place. Je moet daar veel meer op je hoede zijn voor rare criminele mensen die op allerlei mogelijke manieren in je huis proberen te komen.

Als er een idioot over straat loopt en tegen iedereen goedemorgen zegt....ja zelf zou ik het wel terug zeggen maar kom op die mensen wonen in een wereldstad, die zijn touristen onder invloed gewend, die zijn cameraploegen over de hele wereld gewend die elke keer grappig komen doen.

Ik heb die aflevering van Jackass in Amsterdam bijvoorbeeld met grote irritatie zitten kijken.

14. Trees

Trees Niet meer actief

Nou op zijn minst een kleine glimlach zou ik wel normaal vinden en vast niet iedereen in Nederland doet dat, maar waar wij wonen is dat gelukkig wel vrij normaal (onze probleemwijk in de stad werd dan ook als zeer gastvrij bestempeld :D). Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal om op een vriendelijke manier 'nee' te zeggen. Van al dat chagrijnige gedoe, wordt de wereld ook niet mooier.

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    @Melloncollie Londen staat toch al bekend dat daar alleen maar chagarijnegen stugge mensen wonen.
    Ik vondt het een beetje overdreven hoe sommige reageerde.
    Het is gewoon een feit dat nederland een stuk vriendelijker land is.
    Bv die ene vrouw waar hun mochten slapen zei heel mooi hoe weet ik zeker dat jullie niet van de politie zijn? Heeft ze wat te verbergen of zo?

16. melloncollie

Dan nog ik word een beetje gek van die mensen die lollig gaan doen voor een camera. Je hebt er al teveel programma's van. BNN stikt er van, Jackass, viva La Bam, Dirt Sanchez, Zen Master. Iedereen overschreeuwt zichzelf maar om de aandacht te krijgen.

En misschien wonen er wel stugge mensen nou jammer dan. Ik heb het er prima naar m'n zin gehad!

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Och dat is toch overal in alle landen willen ze toch televisie maken.
    En zo'n programma's doen het juist goed.
    En als jij je al irriteert als mensen vrolijk voor een camera doen tsja

18. melloncollie

Vrolijk doen? Uhm....eerder hysterisch! Ik vind het gewoon reuze irritant dat alles maar gek en raar moet. Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen in Londen denken: och, heb je weer zo'n retard. Ik woon zelf ook in een grote stad en ik kan me ook ergeren aan publiek van buiten de stad die zichzelf midden in het centrum lopen te overschreeuwen om aandacht.

Trouwens, niet ieder mens reageerde even nors hoor. Ik heb genoeg mensen zien lachen en shit je mag toch wel zeggen dat je geen zin hebt in een kop thee ofzo. Ik vind het best wel triest dat nu alle Londenaren gelijk als stug en sjago bestempeld worden?

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Nou ze zeggen het daar zelf dat londen een onvriendelijke stad is.
    Mijn broer en mijn schoonzusje zijn vorig jaar daar op vakantie geweest.
    Nou ze moesten regelmatig wat vragen aan de mensen als ze iets niet konde vinden, nou de meeste liepen gewoon stug door.
    Als ik hier iemand iets vraag als ik de weg wil weten wordt het je netjes uitgelegd, dat bedoel ik er nou mee.
    Mijn broer en mijn schoonzusje zijn in heel veel landen geweest, maar zijn nog nooit zo rot behandeld als in londen.

20. Yelice

Yelice Niet meer actief

ik vond het leuk om te zien ook, jammer dat ze bijna nergens mochten blijven slapen.
    Behalve bij het Turkse gezin ;) erg leuk om te zien dat Turken in Londen nog steeds gastvrij zijn :)

Share This Page