ik vroeg me wat. nu dat het weer zo vroeg donker is vind ik het heerlijk kaarsjes aan te hebben in huis. veel mensen vinden dat ik altijd veel kaarsen aan heb. maarja hoeveel kaarsen hebben jullie aan? een kijken of ik echt zo overdreven ben
ik heb er nu geen een aan.... maar even tellen als ik ze allemaal aan heb dan zijn het er 10 waxinelichtjes in totaal, valt mee toch?
2 grote waxinekaarsjes, 3 op het tafeltje, 1 bij het voorraam en 2 bij het achterraam. We hebben nog 2 op de boekenkast maar die doen we zelden aan.
Stuk of 6 of 7. En soms als ik er zin in heb, dan gaat alles aan, en dat zijn er best heel veel. Vind het super gezellig
Nu 3 waxinelichtjes en een geurkaars maar dat is weinig. Normaal minstens 10 kaarsjes en als ik echt los ga,wel een stuk of 25
24 waxinelichtjes en 2 grote kaarsen. Maar moet zeggen er is al 1 standaard waar 9 kaarsjes in gaan en die staat op de kleine tafel, verder 3 op de kast, 5 op 2 planken tegen de muur, 7 op een dienblad naast de bank. De 2 grote kaarsen staan op de grote tafel.
hier geen een , vind het met de kids beneden te gevaarlijk en ook met de beestjes. een kindje van collega van man heeft laatst nog dr haren van dr koppie gebrand en dus ernstige brandwonden opgelopen door een waxinelichtje. vind het nu dus echt gevaarlijk als de kids erin liggen doen we het nog wle eens
Een groot kaarsenplateau met 9 kaarsen op tafel en een windlicht met dikke kaars op het dressoir Heerlijk, vind ik echt prachtig aan deze tijd van het jaar!