Ja ik ook voor mijn barak.. Iedereen heeft wel geaccepteerd voor mijn toren maar daar waren nog maar 2 plekjes op vrij, maar nu kan ik niemand meer voor mijn barak werven
Krijg het niet voor elkaar? Heb ook geen huisje meer onder in beeld om terug naar huis te gaan.. Kan geen vrienden uitnodigen.. Volgens mij loopt het niet helemaal soepel
Wat vaag! Als het goed is, kun je gewoon naar mijn koninkrijk gaan en solliciteren in de barak! Heb ik bij jou ook zo gedaan. Ik hoef nog maar 1 iemand!
Zal het nog eens proberen.. Had vandaag geen tijd dus nu alles inhalen Al zit ik wederom zonder energie
@ christiea, roeltje en channes: Ik heb jullie toegevoegd op facebook. @ iedereen: Hoe veranderen jullie de kleur van de daken? Dat krijg ik niet voor mekaar.
ik heb iedereen toegevoegd die hier de link heeft neergezet! dit is mijn facebook! https://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100002463470068
Mensen die nog buren zoeken, dit is mijn facebook Miranda Van Aert | Facebook Ik heb Leandrotje en Channes net een vriendschapsverzoek verstuurd . Ik baal er van he dat die energie zo snel op is haha!
Haha ik zit hetzelfde met energie.. Maar ik weiger er geld voor te betalen haha.. Dan wacht ik wel.. Vraagje.. Ik heb voor een opdracht: Verjaag een beest.. (met die knuppel) maar hoe krijg ik zo'n beest? Zit er al 2 dagen op te wachten