ik ben 22 weken zwanger en heb sinds eergisteren pijn hoofdpijn,pijn boven de ogen maar vooral onverklaarbare spierpijnen... het begon s'nachts dat ik geen oog dichtdeed van de pijn in mijn benen en van pijnstiller naar pijnstiller aftelde. ik heb bekkeninstabiliteit en dacht aan isschias of een hernia maar her rare is dat ook mijn armen enorm veel pijn doen ik bel morgen de gynaecoloog op maar vraag me af of iemand dit herkent? ik ben ongerust over iets ernstigs,hersenvliesontsteking?zwangerschapsvergiftiging?diabetes/keto acidose?(ik heb namelijk zo goed als zeker opnieuw diabetes en krijg overmorgen een vervroegde lange suikertest maar mijn waarden waren omhoog dus dat is al zeker,vorige zwangerschap heb ik ook insuline moeten spuiten)
Klinkt niet goed meid. Het is een reeks aan klachten die voor mij niet samenhangend op 1 oorzaak duid. Ik zou nu even bellen naar gyn (begrijp dat je daar onder behandeling bent?). Zeker in ziekenhuis hebben ze altijd dienst natuurlijk en heel makkelijk om nu even te bellen en je klachten voor te leggen.