Spoedvraag ongediertespray van exil en katten.

Discussie in 'De lounge' gestart door angiebaby, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    #1 angiebaby, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
    dag dames ik heb even een spoedvraag omdat ik t nu wil gaan gebruiken.

ik heb bij de dierenwinkel ongediertespray van exil gekocht voor vlooien want mn katten hebben er last van 1 is zelfs zo erg dat ze zich helemaal kapot bijt echt zielig.

we hebben gisteren ook al vlooien anticonceptie gegeven die blijft een maand werkzaam maar ik moet ook me huis doen....

t zijn binnen katten ze hebben ook hun eigen kamertje dus daar zitten ze nu ik moet nu alles stofzuigen en daarna alles insprayen en in hoeken moet t licht vochtig blijven en een paar dagen niet stofzuigen maar nu vraag ik me eigen af als de katten zo weer loslopen(nadat ik natuurlijk goed gelucht heb)
    is het dan niet gevaarlijk voor ze want ze lopen er ook met hun pootjes op en likken t dan weer af hoe moet ik t doen??

dat ze zo niet doodgaan ofzo???

alvast bedankt

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    uppppp

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    kan niemand mij helpen?:(

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Volgens mij kunnen ze er niet aan dood gaan?? Maar als je het eng vind voor je gevoel laat je ze er toch gewoon een paar uur niet in?
    Enne je moet heel je huis doen he!! En als je gestofzuigd hebt ook even sprayen in je stofzuigerzak!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ja ik laat ze er ook een paar uur niet in maar ik mag een paar dagen niet stofzuigen of dweilen dus ik moet spuiten....t stinkt naar verf...dan goed luchten en savonds wil ik ze weer loslaten maar t blijft dan toch op de grond liggen?als het aan hun poten zit willen ze t aflikken
    ja ik weet dat ik me hele huis moet doen:(

Deel Deze Pagina