verstandskiezen getrokken en bloed

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ik heb vanmorgen 2 verstandkiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg.. nu heb ik constant bloed in mijn mond en doordat de verdoving nog werkt, loopt het zelfs langs mijn mond! Ik vind dit zo vies.. is hier wat tegen te doen? En hoelang duurt dat bloeden? Heb er voorheen ook 2 laten trekken maar toen helemaal geen bloed en nergens last van gehad.
    En heb jij er veel last van gehad toen de verdoving was uitgewerkt?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    heb je wel zo'n gaasje om op te bijten?

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Had ik erin gekregen ja.. en na een uur moest ik die eruit halen..

4. Moli

Moli Niet meer actief

Ik zou gewoon nog even na bellen.

5. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

idd ff bellen en nog ff gaasje bijten.

Alle 4 mijn verstandkiezen zijn bij mij eruit gesneden toen ze nog niet door waren. Klinkt heel naar, maar is niet zo. Ik had nergens last van behalve dat het een beetje beurs aan voelde. Ik heb dan ook geen pijnstillers gebruikt.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat had ik ook; ik moest er een nieuw gaasje op doen en verder afwachten; af en toe wat water drinken. Als het nadat de verdoving is uitgewerkt nog niet was gestopt met bloeden (na zekere tijd), moest ik terugbellen. Het stopte en ging soms nog open, maar dan was het met een paar minuten weer dicht.

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ik heb gebeld moest het eerst proberen met gaasje enz.. net weer gebeld want het word alleen maar ergeren erger dus nu er weer heen pffff wish me luck

8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    oei sterkte zeg

9. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloed beetje uitspugen, kun je best misselijk van worden namelijk.
    Niet spoelen en nog even dat gaasje erop doen inderdaad. Je kunt nu misschien nog even bellen met een dienstdoende tandarts o.i.d? Nabloeden komt wel eens voor, maar mag ook niet te lang duren toch?

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Het was idd veel bloed en lang.. iedere 5 minuten had ik mn mond vol bloed en was er weer een nieuw stolsel ontstaan.
    nou ben net terug van de kaakchirurg alweer.. ze hebben een soort tampon gaasje in het gat gedaan, die ik maandag eruit moet laten halen.. als ik eerder last kreeg (omdat ik vrijdag moet werken) moet ik evengoed vrijdag komen.. het bloeden is nu iig gestopt eindelijk.
    Wat is dat ook vies brrr
    Nu wel pijn door die druk zetten met dat gaasje denk ik
    Komt goed! Dankjullie voor jullie antwoorden:)

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik werd om 12.30 geholpen en kreeg als advies mee om de watten/het gaasje er nog even in te houden en dat het normaal was dat het nog even zou bloeden.

Toen ik om 19 uur nog steeds bloedde begon ik me zorgen te maken. Mijn hele handdoek (die had ik er inmiddels maar bijgepakt) was al rood en ik besloot om 20.30 toch maar de dienstdoende spoed tandarts te bellen. Zij twijfelde omdat ik misschien nog vrij relaxed was en we besloten dat ik de avond even af zou wachten. Om 23.30 vertrouwde ik het toch echt niet en mocht ik langskomen.
    Daar aangekomen schrok ze zich een hoedje en zei ze dat ik veel eerder had moeten komen. Ik kreeg 11 hechtingen en toen stopte het bloeden gelukkig meteen. Ook vulde ze de gaten met iets van gaas/watten die vanzelf op zouden lossen.
    Ze vond het belachelijk dat ik niet meteen gehecht was en volgens haar waren er meer tandartsen die dit soort dingen echt verkeerd inschatten en dus niet hechten. Ze heeft ook (samen met mij) een officiële melding gemaakt.

Een beetje bloeden is normaal maar wanneer het aan blijft houden zou ik dus echt even bellen!

Deel Deze Pagina