Weet iemand (ring voor mannen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    waar je mooie zilveren ringen voor mannen kunt kopen die niet al te duur zijn en waar je gelijk iets in kunt laten graveren? Liever geen juweliers omdat die te duur zijn. Heb helaas geen al te ruim budget. Ik dacht meer aan grote bekende winkels/warenhuizen? Ik weet bijv. niet of V&D verkoopt plus de mogelijkheid tot graveren biedt? I.v.m. de maat (heb een voorbeeldring voor de maat) kan het helaas niet via internet dus het moet een winkel zijn.

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    lucardi is wel een juwelier maar niet duur zou er eens een kijkje nemen. Alles staat in de etalages dus je kan zelf kijken en hoeft geen verkoopster erbij te halen. tenzij je iets wilt natuurlijk. succes!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in welke regio zit je? Ik weet niet of er een smid in de buurt zit ofzo? Dat is vaak ook goedkoper, een goud/zilversmid.
    Lucardi vond ik leuk maar ik ben toch wel een paar keer teleurgesteld door kwaliteit en service... dus die laat ik tegenwoordig links liggen, hoe leuk de dingetjes er ook uitzien.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kan wel via internet hoor, ff met de ring naar juwelier en de maat op laten meten. Kan je daarna online bestellen en laten graveren bij juwelier ofzo..

5. Je kunt de binnenkant van de ring ook gewoon zelf opmeten hoor! De doorsnede is de maat!

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Bedankt allemaal voor de tips. Het gaat om regio Noord Holland en Luigi Lucardi is inderdaad een goedkopere juwelier waar ik in het verleden weleens wat heb gehaald. Dat is een goede optie. Als ze daar niks hebben zal ik de ring op laten meten en op internet eens kijken. Daar had ik nog niets eens aan gedacht. Wil alleen omdat er in gegraveerd wordt geen risico nemen dat de ring te groot of te klein is.

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Ik vind staal ook altijd wel mooi voor mannen en is ook niet zo heel duur!...

8. Om het héél zeker te weten kun je ook de ring op een papiertje leggen, de binnenkant met een pen langstrekken en dán de doorsnede meten! Dat meet net even wat makkelijker..

Als je niet durft gewoon lekker naar een juwelier gaan! Je bent daarna niet verplicht om iets te kopen toch? ;)

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik kom ook wel is bij duurdere juweliers, dan zeg je gewoon je budget en vraag je of ze iets voor je kunnen betekenen.
    Vaak hebben ze ergens op een verstopt plekje de goedkopere ringen liggen. Die erg leuk en goed zijn.
    Lucardi is ook een optie idd!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Je kunt ook wel naar een juwelier gaan en voor een titanium ring gaan.

Blijft echt super mooi. En in de heren ringen hebben ze hele mooie exemplaren.

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook een stalenring voor een man, zilver vond ik zonde omdat hij hem toch amper draagt, en deze kan hij eventueel gewoon aan zijn sleutelbos doen hahah. ook bij lucardi en werd gelijk gegraveerd

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan em altijd laten vergroten of verkleinen.

Deel Deze Pagina