Hallo allemaal! Wij hebben een dochter die heet pien! Nu zijn we op zoek naar een netzo stoere maar ook lieve naam als pien en wat ook bij elkaar past. Zelf vinden we fien ook een leuke naam maar ook weer te veel op pien lijken of vinden jullie dat het wel kan?
Fien zou ik niet doen, komt dan over als een kinderstripfiguren duo. Fien en Pien. Van je opties vind ik Kato het leukst, maar wel geschreven als Cato. Ik twijfel wel of ik de naam Cato bij Pien vind passen. Pien en Noor vind ik dan een beter duo. Wat vind je van Pien en Liv Liz Mae Evi Isa Ize Lot Elle Fenn Geke Ieke Indi Jara Fleur Lieve
Wat een leuke ideeen nog! Grappig dat Cato nog een erg leuke naam gevonden word! Wij vinden het een leuke naam maar niet echt heel ‘goed’ bij Pien passen. Lot is ook genoemd erg leuk alleen buurmeisje heet zo... Puck ook ergens gelezen, ook erg leuk! Met pien en fien vonden we t ook te veel een duo... maar alsnog erg leuk maar denk dat we die toch maar door gaan strepen. Zelf uit dit lijstje vonden we Saar een hele goede kans voor onze 2e dochter.
Ik vind Cato (zo geschreven) echt heel leuk, maar idd minder bij Pien passen. Pien en Fien vind ik categorie Kwik, Kwek en Kwak. Saar past er idd prima bij!
Saar gestemd, past er het leukste bij. Noor ook, maar omdat Pien eindigt met een -n spreek je dat niet makkelijk achter elkaar uit. Vind Cato er juist wel leuk en goed bij passen, vind het zelf alleen geen mooie naam. De dochters van Bastiaan Ragas heten ook Fien en Cato.
Heb niet gestemd, vind ze allemaal leuk!! Maar Pien en Fien zou ik ook echt niet doen. Saar vind ik als naam het leukst, wij vonden het jammer dat t zo populair was..zelfde geldt voor Noor. Cato ook leuk! Andere opties Floor Moon Suus
Haha echt?! Pien en fien Dat zou ik echt heeeeel raar vinden. Saar of Noor erg leuk! Saar nog iets beter bekken doordat je niet allemaal n-en hebt (PieN eN Noor)
Pien en Fien zou ik echttt niet voor kiezen, verschrikkelijk! Ik heb Cato gestemd (vind de spelling met -c- mooier) maar Saar vind ik ook leuk!
Als je voor Fien kiest weet je wel zeker dat je dit boekje vaak gaat krijgen https://www.bol.com/nl/f/fien-en-pien/33453776/ Ik vind Cato perfect bij Pien passen. Maar Saar vind ik ook leuk.