Voelen jullie dit ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by boterbloempje83, Jul 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    hoihoi dames,

ik ben nu 36,6wkn en voel al de hele week flinke, felle steken bij mijn vagina.. het voelt alsof er wordt gedraaid met het hoofdje naar links en naar rechts :$ ons kindje is al ingedaalt en ligt vast in de bekken.. maar het gevoel wordt per dag gewoon sterker/erger.. hebben dit meer dames?

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja, ik heb het ook heel erg....soms moet ik echt mn benen strak tegen elkaar aan duwen, zo zeer doet het. en ben soms gewoon bang dat 'ie eruit valt :$

3. jesjuh

jesjuh Actief lid

May 29, 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb het deze keer nog niet gehad maar ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik dat ook rond die tijd had!

Ik heb me laten vertellen dat dit het indalen van het kindje kan zijn. Weer andere zeggen dat het het begin van ontsluiting kan zijn. Wat verder overigens niets wil zeggen, want bij de vorige heb ik achteraf gezien 3 weken met 2 cm ontsluiting gelopen.

Maar kan inderdaad erg pijnlijk zijn!

4. yasmientje

Jan 4, 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat af en toe ook en was vandaag bij de gyneacoloog, deze vertelde mij dat het iets met uitzettende bloedvaten is. Maar verder zei hij er niets van behalve dat het normaal is. Ik ben nu 33weken ver.

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    okee, gelukkig ben ik dus niet de enige met dit 'rare' gevoel :)

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Jup, al vanf een week of 20 deze keer :x

Share This Page