kan je je baarmoeder voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maja82, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Misschien een beetje ranzig, maar mijn vriend en ik wilden seksen en ik durf niet zo goed omdat ik bang ben dat er iets gebeurd met het vruchtje en het zeer doet(ben net zwanger). Toen ging ik met mijn vinger naar binnen om te kijken of dat pijn deed en voelde ik iets raars. Een soort balletje ofzo, wat hard :oops: nou ben ik bang dat dat mijn baarmoeder was.. Kan je die voelen? En is je baarmoeder al aan het veranderen als je nog maar net zwanger bent? Vind het zo raar en ook een beetje eng. Nou durf ik helemaal niet meer. Arm vriendje ;)

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen idee of je het kan voelen van binnen uit.
    maar je kan gewoon vrijen met het vruchtje gebeurt niks,die zit diep achter je schaambeen.
    ik ben toen ik net zwanger was (en het nog niet wist) 2x van een wildwaterbaan afgegaan in centerparks en er is niks gebeurd

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wat je voelt is waarschijnlijk gewoon je baarmoedermond! Het kan helemaal geen kwaad, die is altijd voelbaar, of je nu zwanger bent of niet! Op die manier kan ik een beetje voelen wanneer ik vruchtbaar ben, of wanneer ik ongi word.

Best kan je wel niet te veel voelen bij een beginnende zwangerschap, omdat je eventueel bacteriën aan je handen zou kunnen hebben, of je baarmoedermond prikkelen waardoor die wat open zou kunnen gaan. Maar een keertje voelen kan helemaal geen kwaad hoor! ;)

4. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Vrijen kan echt geen kwaad hoor. Je kunt wel wat bloed verliezen doordat de huid van je baarmoedermond (die jij voelde) dunner is geworden en er sneller een adertje springt. Voor de rest kan er niets gebeuren, want de baarmoedermond beschermt je baarmoeder goed en er gebeurt ook niets met het vruchtje.

Deel Deze Pagina