Hoi, Na twee keer bevallen met keizersnede zal deze ook met keizersnede komen. De eerste is me heel goed mee gevallen, de tweede iets minder (maar zoontje lag ook op NICU en dan ga je over je grenzen). Nu zie ik wel al op tegen die derde keizersnede... En ja, google ervaringen helpen niet. Wie heeft een derde keizersnede gehad, hoe verliep jullie zwangerschap en hoe viel het herstel mee? Ik snap wel dat dat bij elke vrouw anders is maar wil toch graag jullie ervaringen horen...
Ik ga in april en vraag mezelf ook dezelfde dingen af. Vooral met een zoon van 4 die gewoon naar school zal moeten. Nu waren ze in het ziekenhuis heel stellig: derde keizersneden zijn tegenwoordig net zo goed 'routine' als de eerste en tweede. Sterker nog; ook vierde, vijfde en zesde komen steeds vaker voor. Mijn man gaat in ieder geval werken als de kraamzorg er is en neemt daarna twee weken vrij zodat ik zeker drie weken ontzien kan worden. Er van uitgaande dat het herstel moeizamer zal gaan in vergelijking met de eerste twee. Waar ik al redelijk snel bij op de been was, maar uiteindelijk alsnog meesterlijk over mijn grenzen ging. Ik vind het in ieder geval best spannend omdat ik de eerste 2 als traumatisch heb ervaren. Ik hoop ergens zo dat een geplande een beetje mijn beeld kan veranderen.
Ik heb vier keizersnedes gehad en de derde was voor mij het 'fijnst' qua herstel. De eerste twee waren spoed. De laatste twee waren gepland. Mijn baarmoeder was trouwens nog geschikt geweest voor een vijfde keizersnede...
Hier ook 3 keizersnedes gehad. De eerste 2 waren spoed, de 3e gepland en en heel fijne ervaring en zwangerschap gehad.