hoi meiden titel zegt het al . vanmorgen vkliezen gebroken . lig nnu in het ziekenhuis en ze gaan het toch proberen te rekken met weeenremmers . mag alleen uit bed om te plassen en hier is geen internet . zucht gelukkig kan ik even via vriendin haar mobiel . wou het even kwijt
O wat vervelend!!!! Hoop dat ze het nog even kunnen rekken.... Maar het komt vast goed, je babietje is immers " af" en is uit de engste gevarenzone.... Succes en sterkte meid! X
Wat spannend, dan toch! Hopelijk kunnen ze het nog even remmen. Maar weet dat het best goed kan gaan he met dit termijn. Je kindje is in feite zo goed als af! Zoontje geboren op jouw termijn en die was prima in orde. Moest alleen nog een weekje in het ziekenhuis blijven ivm geel zien. Veel succes he meid!
Oohjeetje! He je (we) zijn pas 27 oktober uitgerekend, dus nog even blijven zitten kleine uk.Jammer vh internet, misschien iets anders doen ter vermaak! Boekjes lezen over ouderschap, haken, zwangerschapsdagboek schrijven? Vriendinnen op bezoek! Succes meid!
Momenteel nog baby in buik Heb weeremmers en longrijping . Seves laatste longrijping morgeb vroeg weeremmers eraf Zal niet lang meer duren heb ondanks de remmers lichte weeën gyn hoopt tot maandag zeker nog vol te houden we moeten afwachten
oooh spannend hoe is het nu met je ik weet precies hoe het is om een vroege geboorte te krijgen mijn zoontje is met 30,6 geboren
Ik ben bang . Ik ben er vrij zeker van en de meeste verpleegsters ook dat eens de remming eraf gaat de bevalling gaat doorzetten . Wat staat mij te wachten ? Geen idee wat er op mij gaat afkomen hoe baby het gaat doen etc
Ik heb geen ervaring maar wil je succes wensen! En hoop dat de kleine been nog lekker even blijft zitten!
Ik lees vaak dat de termijn van 35 weken best "ok" is. Dat het uiteraard van baby tot baby afhangt en dat het van hun gewicht en zuigreflex afhangt hoe ze het doen. Mijn zoontje is op 33 weken geboren en hij ademde zelfstandig (na longrijping ook wel gehad te hebben) en hij woog 2kg en dronk goed voor zijn prematuur-zijn.
Een vriendin is bevallen met 35 weken, was een stortbevalling, dus niemand zag het aankomen. Geen longrijpers of wat dan ook kunnen krijgen. De baby deed het echter prima! 4 dagen later mochten ze al naar huis. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat allemaal en je snel weer thuis bent met je baby.
zet hem op meid ben ook met 35 weken bevallen is helemaal goed gekomen!!! mocht na een week met onze zoon naar huis!