Hoi hoi, mijn verloskundige die raadde aan om vanaf volgende week (37 weken zwanger) Caulophyllum en Pulsatilla te gaan gebruiken omdat er nog niks verweekt is en ik anders weleens over tijd zou kunnen gaan wat bij de vorige ook was. Nu heeft ze alleen niet gezegd hoe vaak en welke sterkte ik precies moet hebben. Ze had het wel over granules? Hopelijk kan 1 van de verloskundige me hierbij helpen. Ik wil ze niet nog eens bellen want ze hebben het altijd al zo druk en dan moet ik voor zo'n onnodige vraag de spoedlijn bellen. Mijn volgende afspraak is met 38,5 week dus dan is het weer te laat om te vragen. Heeft een verloskundige hier ervaring ermee? Doet het ook echt iets of is het meer geluk hebben?
Hoi, Ik heb ervaring met caullophylum maar kan je helaas niet zo de dosering doorgeven. Er zijn namelijk verschillende granules op de markt met verschillende ' sterktes'. Kun je ze toevallig geen mail of sms sturen? Dan kunnen ze je vraag beantwoorden wanneer ze er tijd voor hebben. Vinden ze vast niet erg. Groetjes Gea