alternatieve geneeswijze

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

WIj zijn al een tijd bezig voo ronze kinderwens. Helaas hebben we zojuist een miskraam gehad. Ik had de vorige ronde acupunctuur behandelingen gehad. Die ronde raakte ik ook zwanger. Het is natuurlijk niet na te gaan of at iets met deze acupunctuur behandeling te maken had.
    Nu wees mijn schoonmoeder op segmentelektrografie. Is hier iemand bekend mee? Er schijnt in iemand in Eindhoven te zitten, die stelletjes goed kan helpen met vruchtbaarheidsproblemen. Ik ga morgen een afspraak maken, dus ben erg benieuwd hier naar.
    Hij is een homeopaat en kan je middels segmentelektrografie en supplementen helpen. Nou ja baad het niet dan schaad het niet, toch?

Wie weet hier iets meer van?

Liefs Nikkie

2. Niet meer actief

Nikkie, ik ben er niet bekend mee, maar ik ben er weel heel benieuwd naar!
    Ik ga morgen weer beginnen met acupunctuur, dit heb ik ook tijdens onze 3e IVF gedaan. Toen ben ik ook zwanger geworden, maar helaas ook een miskraam gahad toen.

Heel veel succes!

Liefs Naatje

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Naatje, jij veel succes morgen met de acu!

Zijn er mensen die bekend zijn met segmentelektrografie?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nooit van gehoord! Wat is het?
    Ik doe zelf acupunctuur en haptonomie.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik doe acupunctuur.

Zijn jullie na de TP ook doorgegaan met acupunctuur? En toen jullie wisten dat je zwanger was?

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Ja toen ik wist dat ik zwanger was ben ik zelf doorgegaan met acupunctuur.
    Blijkbaar is segment electrografie het opheffen van blokkades die ze uitlzen met een soort apparaat. Je hebt gemiddeld 1 behandeling in de 6 weken. Met de meting lezen ze dus waar jij zowel lichamelijk als emotioneel gezien je blokkades zitten. Deze blokkades komen niet uit gewoon medisch onderzoek middels bijv bloedonderzoek. Als ze hebben geconstateerd wat je blokkades zijn krijg je daar supplementen voor. Ik heb zojuist gebeld en ik word pas over een aantal weken teruggebeld zodra er iemand uitvalt! Zo druk is het er.
    Ik ben benieuwd. Ik heb van een paar kenissen gehoord die daar ook zijn geweest, zwanger zijn geworden terwijl ze al uitbehandeld waren in het ziekenhuis. HIj kan natuurlijk geen wonderen verrichten dat snap ik ook wel. Maar ik vind het de moeite waard om het te gaan volgen. Sommige mensen hebben genoeg aan 1 consult en andere moeten een paar keer terugkomen.
    Baadt het niet......

Liefs Nikkie

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat klinkt wel interessant! Bedankt voor de uitleg! :)

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja ik ben er best benieuwd naar. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

9. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    dat klinkt zeker interessant! ben benieuwd wat je ervan vindt straks!

Deel Deze Pagina