http://hetzesdezintuig.kro.nl/zenertest.aspx Doe de test en kijk of je ook een zesde zintuig hebt! (zondags KRO) Ps. ik had het niet, had er maar 5 goed! whahaha
hihi ja dit had ik ook al eens gedaan en ik had er 7 goed, ik heb dus het 6e zintuig hahaha alleen weet ik nergens van
Leuk die test! Had er 7 goed nie echt veel maar toch heb een 6de zintuig vlgs hun .... :-k . Maar dat wist ik, heb het alleen niet zo sterk ontwikkeld. Krijg vaak het advies van mensen die er meer inthuis zijn dat ik er wat meer mee moet gaan.. Maar wil eerst de rust in me zelf vinden en dan ga ik mij er op richten.
Ik had er ook 7 goed. Dat is, denk ik, normaal. Zoveel goed-gok-kans heb je nu eenmaal. Het is wel geinig maar ik geloof niet in dit soort dingen.
Ik had er 8 goed. Misschien dat er een andere score uit komt als ik het doe als ik wat wakkerder ben, zat nu eigenlijk meer te gokken! Liefs, Duveldraakje
er klopt niets van deze test ten eerste een computer is een ding wat niet kan denken hoe moet je dan aanvoelen wat hij wil. tis compleet random. ik zelf ben helder voelend en helder horend soms ook wel samen gevat in HSP high sensitve person iig ik persoonlijk kan mijn gevoel niet afstellen op een ding
7 goed, maar dat is meer gokken hoor. Keek elke zondag er naar. Maar is nu al afgelopen. De winnaar is al bekent gemaakt. Zondag was de laatste aflevering