bruin bloed verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hophop, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik maak me nog al zorgen. Sinds het hardlopen van afgelopen woensdag verlies ik wat bruinig bloed. Het is met wat rozige afscheiding begonnen waarna het doorgezet heeft tot nu bruin verlies. Het is niet veel, zo nu en dan een druppel in mijn ondergoed en bij het afvegen.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Het houdt immers al 3 dagen aan en wordt niet minder. Ik maak me in ieder geval wel zorgen...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het kan twee kanten op, het kan zeker goed blijven gaan, het is immers weinig bloedverlies, het kan ook het begin zijn van een miskraam. Afwachten nu.
    Het komt niet door het hardlopen overigens, het kan de trigger zijn geweest voor het eerste begin, maar je had het anders waarschijnlijk ook gekregen. Veel vrouwen verliezen aan het begin van de zwangerschap wat bloed, meestal gaat het gewoon goed, maar ik kan geen zekerheid geven.
    Neem je foliumzuur?

Mirjam

3. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Miriam,

ik slik inderdaad foliumzuur, al vanaf voor de bevruchting. Nu nog maar een tijdje afwachten dan en hopen op een goed einde.

bedankt voor je reactie

Deel Deze Pagina